//
کدخبر: ۳۰۵۰۹۸ //
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

رییس سازمان‌صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: به زودی سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور راه اندازی می شود وسبک و سیاق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تغییر می‌کند.


سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

مهندس دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ضمن ارائه گزارشی از مجموع اقدامات انجام‌شده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته، افزود: از اردیبهشت ‌ماه سال جاری سبک و سیاق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تغییر می‌کند و کل فرآیند از طریق سامانه صورت می‌گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه تأکید کرد: درخواست‌ها باید در سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، توسط مالک واحد تولیدی، توزیعی،خدماتی و یا صنفی بارگذاری خواهد شد و به دستگاه و یا بانک مورد خطاب ارجاع می‌شود.  در این صورت دو حالت می توان متصور شد که یا مشکل واحد تولیدی توسط دستگاه و یا بانک حل‌وفصل می شود که در غیر اینصورت به کارتابل دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع شده و به‌منظور بررسی مشکل و حل‌وفصل آن در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می‌گردد.

مهندس دارابی بابیان مطالب فوق افزود: موضوعات و مشکلات واحدهای تولیدی که در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانی حل‌وفصل نشود از طریق سامانه به دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع می‌شود.

 دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در پایان خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم در خصوص کار با این سامانه به نمایندگان اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید داده‌شده است و اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز به متقاضیان طرح مشکلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در حال انجام است.

به گزارش فرتاک نیوز، اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، امروز یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال جاری با حضور مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه، دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، مهندس قبادی؛ مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه، مهندس شکری؛ رییس خانه صنعت استان و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه با بررسی مشکلات ۳ طرح و واحد تولیدی به نام های شرکت خوراک دام و طیور آبزیان دانه های غرب، شرکت پارس پاژنگ و انبار  امیری برگزار شد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۰۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان