//
کدخبر: ۱۸۷۲۲۹ //

گام‌های خوبی در استان ایلام برای رونق اقتصادی و تولیدی ‌برداشته شد‌

استاندار ایلام گفت:‌ گام‌های خوبی در استان ایلام با وجود مشکلات و تحریم های ظالمانه دشمنان در زمینه رونق اقتصادی و تولیدی ‌برداشته شده است.

گام‌های خوبی در استان ایلام برای رونق اقتصادی و تولیدی ‌برداشته شد‌
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در نشست اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در استانداری ایلام تشکیل شد، اظهار داشت: توفیق در رونق اقتصادی و تولید این استان مرهون زحمات و تلاش‌های عزیزان تولید کننده  و فعالان عرصه تولید است.

استاندار ایلام گفت:‌ گام‌های خوبی در استان ایلام  با وجود مشکلات و تحریم های ظالمانه دشمنان در زمینه رونق اقتصادی و تولیدی ‌برداشته شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در تلاشند شدت تحریم‌‌ها را علیه کشور  افزایش دهند، گفت: آنها |‌نه تنها رسوا شدند و به جایی نرسیدند بلکه ترفند آنان بی‌نتیجه و خودشان در دام اقدام خود گرفتار شدند.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه صنعت ایلام نوپا و کم‌رمق بوده و نیازمند توجه ویژه و اختصاص اعتبارات لازم است، گفت:‌ امیدواریم دولت به این موضوع ‌نیز توجه ویژ‌ه‌ای داشته  باشد.

وی بیان کرد: بیش از 95 درصد مصوبات اقتصاد مقاومتی در استان ایلام  محقق شده و در هر نشست عملکرد قبل بررسی و دنبال می‌شود و مصوبات محقق نشده به دلیل مغایرت‌های قانونی است.

استاندار ایلام با بیان اینکه این استان رتبه اول ‌اقتصاد مقاومتی را ‌به دست آورده است، گفت: این موفقیت نتیجه تعامل و ارتباطات خوب‌ ‌دستگاه‌های اجرایی با ‌استانداری است.

وی توانمندی‌های استان در ابعاد نفت و گاز و پتروشیمی را یکی از بهترین توانمندی‌های استان ایلام برای سرمایه‌گذاری دانست و یادآور شد: تلاش زیادی در راستای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی  در راستای اقتصاد مقاومتی در استان ایلام انجام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان