//
کدخبر: ۲۶۱۸۸۳ //

هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد

هشتمین جلسه کارگروه تولید و رفع موانع تولید با حضور دکتر حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه،مهندس دارابی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه،دکتر قبادی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه و بقیه اعضای این کارگروه صبح امروز در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.

هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس محسن دارابی رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان کرمانشاه در هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ضمن اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه برگزاری جلسات ستاد تسهیل در چارچوب ماده 61 که به امضای استاندار کرمانشاه رسیده؛ افزود:با توجه به نام گذاری سال جدید تحت عنوان سال جهش تولید؛می طلبد مشکلات و موانع بر سر راه تولید با سرعت بیشتری حل وفصل شود.

مهندس دارابی در ادامه تاکید کرد:سال گذشته 116 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده که از 1385 مصوبه بیش از 79 درصد آن عملیاتی شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در ادامه خاطر نشان کرد:ستاد تسهیل و رفع تولید تنها مربوط به رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نیست؛بلکه علاوه بر بررسی و رفع موانع بنگاه های تولیدی ،به مشکلات و موانع در حوزه های معدن،کشاورزی،گردشگری و میراث فرهنگی نیز رسیدگی می شود.

3 طرح تحت عنوان گوساله پرواری آقای عین اله شمسی گزافی،میش داشتی 500 راسی آقای غلامرضا خلج و باغداران روستای ریکا در این جلسه مشکلات آن ها مطرح و تصمیمات لازم برای آن ها اتخاذ شد.

در پایان این جلسه؛ عزیزی؛مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان نیز گزارشی از آثار ناشی از کرونا در حوزه کارگری ارائه داد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان