//
کدخبر: ۲۳۶۸۸۶ //
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:

گام های توسعه را باید هماهنگ و متوازن برداشت/ یک بخش را فدای بخش های دیگر نکنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در یکصد وپنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: گام های توسعه را باید هماهنگ و متوازن برداشت.

گام های توسعه را باید هماهنگ و متوازن برداشت/ یک بخش را فدای بخش های دیگر نکنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

یکصد وپنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دکتر حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه،مهندس دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه،مهندس قبادی مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه،مهندس کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، دکترقادری مدیرکل میراث فرهنگی استان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در عصر روز یک شنبه 22 دیماه سالجاری؛ در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.

دکتر حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان این مطلب که باید از تمامی ظرفیت های قانونی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور فعالسازی واحدهای تولیدی راکد استفاده کنیم افزود:از عمده دستاوردهای این ستاد اصلاح و بهبود فرایندهای مربوط به سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی است به طوریکه با استفاده از ظرفیت های قانونی می توان مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری برداشته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: با هم افزایی و تشریک مساعی اعضای کارگروه ستاد تسهیل باید مشکلات بین ادارات مرتبط با صدور مجوزها فعالیت اقتصادی برداشته شود؛ به طوریکه سرمایه گذار نباید در کش و قوس اختلافات ادارات درگیر شود.

دکتر حاتمی در خاتمه این نکته را به دستگاههای اجرایی استان یادآور شد: گام های توسعه باید هماهنگ و متوازن برداشته شود یک بخش را فدای بخش های دیگر نکنیم.

 

شایان ذکر است در این جلسه بررسی مشکلات احداث تاسیسات و بنگاه های اقتصادی در حریم راه ها مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان