//
کدخبر: ۲۳۲۴۷۷ //
معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

نسبت همواری جاده های ما از سطح جهانی هم بالاتر است

معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در آیین تکریم فعالان حمل و نقل جاده ای، رانندگان و راهداران گفت: نسبت همواری جاده های ما از سطح جهانی هم بالاتر است.

 نسبت همواری جاده های ما از سطح جهانی هم بالاتر است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس حیدر مطاعی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در آیین تکریم از فعالان حمل و نقل جاده ای رانندگان و راهداران استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اینکه انتقال ۹۰ درصد از کالاها توسط حمل و نقل جاده ای کشور  انجام می گیرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نقش ارزنده‌ای در این زمینه دارد.

 معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در سال گذشته با توجه به بارش گسترده برف و اتفاقات سیل با همکاری و هماهنگی بخش های مختلف این مشکل به خوبی مرتغع گردید.

 مهندس مطاعی در ادامه اربعین را  شاهکار امسال دانست و گفت : در مراسم اربعین ۱۷ میلیون نفر مسافر از طریق جاده ها تردد کردند و با توجه به این که مشخص نبود چه تعداد افراد و مسافر از این مرزها وارد یا خارج می‌شوند ولی در زمینه آماده سازی و زیرساخت‌های عظیم راهداری و حمل و نقل جاده ای توانستیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم و جابجایی به خوبی انجام شد و مایه افتخار من است که در این مجموعه سهیم هستم.

photo_2019-12-21_11-46-20

 وی تصریح کرد : علیرغم اینکه مشکلات زیادی با توجه به تحریم های جهانی در بخش زیربنایی و بخش راه داریم ولی نسبت همواری جاده های ما از سطح جهانی هم بالاتر است و این به دلیل جانفشانی ها و پیگیری های هموطنان و مسئولان استانی و کشوری و هماهنگی و همدلی است که باعث شده عملکرد خوبی داشته باشیم.

 مهندس مطاعی گفت: حدود ۸ هزار کیلومتر راه در استان کرمانشاه وجود دارد و ناوگان و سرویس‌های خوبی را هم در سطح استان و کشور داریم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از رانندگان و راهداران و فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری تجلیل شد

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۲۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان