//
کدخبر: ۳۰۲۱۸۵ //
هم‌زمان با هفته درختکاری و در آستانه روز ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا

آییـن غـرس نهـال با نـام و یـاد شهـدا در سمنان برگزار شد

آییـن غـرس نهـال با نـام و یـاد شهـدا در سمنان برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: آیین طرح "نهال هم عهدی" که صبح  امروز یکشنبه ۱۷ اسفند ماه  در پارک موزه دفاع مقدس برگزار شد ۱۰۰ اصله نهال با حضور خانواده های معزز شهدا،  مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان، رئیس بنیاد شهید شهرستان سمنان،اعضای شورای اسلامی شهر سمنان  کاشته شد.

محمود رضا دارایی در ادامه با بیان اینکه  این حرکت ارزشمند با هدف سرسبزی و آبادانی شهر سمنان و گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدایی انجام شد که با تقدیم هستی خود، آزادی و سرافرازی ایران اسلامی را به ما هدیه کردند، اظهار داشت: برنامه های فرهنگی همراه با اجرای سرود ، سخنرانی و کاشت نهال از جمله بخش های این آیین بود.

وی بیان کرد: اگر در مناسبت‌ها و مراسم گوناگون از شهدا یاد می‌شود به این دلیل است که در برابر ایثار و فداکاری‌ها و جانفشانی های بزرگ آنان مدیون هستیم و خواهیم بود و کمترین وظیفه ما در قبال این بزرگ مردان زنده نگهداشتن یاد و خاطر  آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی است.

دارایی در ادامه با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری آن برای نسل بعد این  نهال ها را  به یاد شهدا غرس کردیم؛خاطر نشان کرد: حفاظت و صیانت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است که باید در نگهداری آن کوشا باشیم.

این آیین به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری سمنان و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

photo_2021-03-08_13-14-22

photo_2021-03-08_13-14-27

photo_2021-03-08_13-14-29

photo_2021-03-08_13-14-30 (2)

photo_2021-03-08_13-14-30

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۱۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان