//
کدخبر: ۲۹۴۵۴۹ //
همزمان با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ؛

عطر لاله‌های گمنام در استان سمنان طنین انداز شد

همزمان با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، مرکز استان سمنان امروز میزبان شش شهید گمنام شد .

عطر لاله‌های گمنام در استان سمنان طنین انداز شد

به گزارش فرتاک نیوز، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی استان سمنان  امروز میزبان شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود.

محمود دارایی در ادامه  با بیان اینکه این آیین با توجه به شرایط کرونا به صورت عمومی برگزار نشد و تنها با حضور تعداد محدودی از مسئولان و خانواده شهدا مراسم تشییع برگزار شد، بیان کرد: آیین تشییع ازشش پیکر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس امروز شنبه ۱۳ دی‌ماه در پارک موزه دفاع مقدس انجام شد، وآیت‌الله سید محمد شاه‌چراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، بر پیکر این شهدای گرانقدر اقامه نماز کردند.

وی یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و مدافع حرم را یکی از اولویت های فرهنگی کشور در شرایط کنونی برشمرد و گفت که این حرکت های ارزشی، فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از گذشته در جامعه نهادینه می کند .

طبق مصوبه کارگروه شهدای گمنام استان سمنان، پیکر یکی از این شهدا روز دوشنبه در پادگان امام رضا(ع) شاهرود و پیکر ۲ شهید روز یکشنبه در دانشکده روانشناسی و منابع طبیعی مهدیشهر به خاک سپرده می شود. پیکر یک شهید امروز در روستای اعلا شهرستان سمنان و پیکر ۲ شهید روز یکشنبه در روستای ورکیان دامغان خاکسپاری می شود.

طی اعلام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، از این شهدا، ۲ شهید ۱۹ ساله، ۲ شهید ۲۰ ساله، یک شهید ۲۱ ساله و یک شهید ۲۲ ساله هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان