//
کدخبر: ۳۰۱۹۹۳ //

افتتاح ابر پروژه آبخیزداری کشوری در حوزه آبخیز خشکه رود بوژان شهرستان کرمانشاه

در دومین روز از هفته منابع طبیعی ابر پروژه آبخیزداری کشوری در حوزه آبخیز خشکه رود بوژان شهرستان کرمانشاه افتتاح شد.

افتتاح ابر پروژه آبخیزداری کشوری در حوزه آبخیز خشکه رود بوژان شهرستان کرمانشاه

در دومین روز از هفته منابع طبیعی با شعار آبخیزداری و آبخوانداری و با حضور مهندس سالاری‌ معاونت عمرانی استانداری،حجت السلام آفتابی نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، مهندس یاوری مدیرکل محیط زیست استان و سایر مدیران ارشد استان ،مردم حوزه آبخیز خشکه رود بوژان شهرستان کرمانشاه،  شاهد افتتاح بزرگترین پروژه آبخیزداری بودند.

photo_2021-03-06_23-01-47

به گزارش فرتاک نیوز، در این مراسم که بزرگان‌ایلات وطوایف نیزحضور داشتند مهندس انشااله کولانی ندیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه، ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم گفت این پروژه با تلاش شبانه روزی خدمتگزاران مردم در منابع طبیعی در کمترین زمان در مساحتی بالغ بر ۱۳۹۰۰ هکتار با اعتباری معادل ۲۰۰میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی عملیاتی شد که ۱۰ روستای این حوزه را پوشش خواهد داد و تاثیرات بسیار ارزشمندی در زندگی مردم محروم منطقه از تمامی جهات ایفا خواهد کرد.

وی افزود: این پروژه به جهت همجواری با مزار ۴ جان نثار منابع طبیعی بنام این عزیزان که از حافظان انفال الهی بودند نامگذاری شده است.

همچنین مهندس سالاری زحمات تلاشگران منابع طبیعی را ستودنی برشمرد و ابراز امیداری کرد که منابع طبیعی استان همچنان در راستای خدمت به مردم و طرح های مدیریت جامع حوزه های آبخیز در راستای حفظ، احیا و توسعه منابع طبیعی با تمام توان بکوشد.

photo_2021-03-06_23-01-52

همچنین در پایان حجت السلام آفتابی نیز با اشاره به دست آوردهای نظام و انقلاب اسلامی و نقش موثر منابع طبیعی در زندگی جوامع محلی از تلاش های مسئولین منابع طبیعی و مشارکت مردم قدردانی نمود.

photo_2021-03-06_23-01-59

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان