//
کدخبر: ۳۰۱۲۲۰ //

تجمع اعضای تعاون مسکن برق در راستای رسیدگی به حقوقشان

گروهی از 25 هزار و 850 عضو تعاونی مسکن برق (فاز 5 هشتگرد) طی تجمعی مقابل فرمانداری ساوجبلاغ خواستار رسیدگی سریع به پرونده این تعاونی شدند.

تجمع اعضای تعاون مسکن برق در راستای رسیدگی به حقوقشان

تجمع اعتراضی برخی از اعضای تعاونی مسکن برق شهر قدیم هشتگرد مقابل فرمانداری ساوجبلاغ صورت گرفت.

گفته می‌شود این تعاونی که از سال 1370 فعالیت خود را شروع کرده تا به امروز 21 هزار و 850 عضو دارد و زمین‌هایی که توسط مدیران عامل وقت به مساحت 600 هکتار خریداری شده مربوط به پلاک 316 کوشک زر است.

 

آقای محمدی یکی از حاضرین در جمع معترضین به خبرنگار فارس گفت: سال 88 پس از مطرح شدن پرونده این تعاونی با 12 هزار شاکی در دستگاه قضاء مدیران وقت بازدداشت شدند، پس از رأی دادگاه برای شاکیان پرونده اکثریت افراد فرجام خواهی داشتند تا پرونده به دیوان عالی کشور برود اما تا کنون این اتفاق نی‌افتاده است.

وی می‌گوید: قضات پرونده اعلام کرده اند که با توجه به عدم دسترسی به 2هزار و 500 نفر از شاکیان پرونده نمی‌توانیم آن‌ را به دیوان عالی بفرستیم در نتیجه تا کنون این پرونده مسکوت مانده و رأی دادگاه نیز اجرای نشده است.

به گزارش فرتاک نیوز، در ادامه یکی دیگر از حاضرین به خبرنگار، گفت: شرکت عمران هشتگرد زمین‌های پلاک 314 را ساختمان سازی کرده است و حالا سعی داریم به زمین‌های پلاک 316 دست اندازی کند که متعلف به تعاونی است؛ ما درخواست داریم تا تعیین تکلیف این پرونده و اعتراض شاکیان این شرایط برای شرکت عمران فراهم نشود.

این خانم میانسال ادامه می‌دهد: از طرفی هیأت مدیره فعلی شرکت تعاونی مورد قبول ما نیست و معتقدیم که خلاف قانون انتخابات شکل گرفته است.

گفتنی است در ادامه این تجمع اعتراضی فرماندار ساوجبلاغ با نمایندگان اعضای تعاونی نشست داشته و قول مساعدت و رسیدگی عاجل به این موضوع را داده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان