//
کدخبر: ۲۹۸۶۲۰ //

برگزاری آئین تجلیل از بانوان قرآنی کرمانشاه

آئین تجلیل از بانوان قرآنی کرمانشاه صبح امروز، ۱۶ بهمن در مجتمع آل‌آقا باحضور جمعی از فعالین قرآنی استان برگزار شد.

برگزاری آئین تجلیل از بانوان قرآنی کرمانشاه

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف کرمانشاه اظهار کرد: بانوان قرآنی با پیوند سبک زندگی قرآنی و دینی آموزه‌های خود را در جریان زندگی عملیاتی می‌کنند.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز تحولات رفتاری و اخلاقی در بین بانوان ایجاد شده و امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که بانوان قرآنی به بالندگی دست یافته و برای آنان همایش تجلیل برگزار می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز، حجت‎‌الاسلام صالحی با اشاره به نقش محوری بانوان در خانواده، گفت: بانوان با انس با قرآن و عمل به آن می‌توانند فرزندان بهتری تربیت کنند و این امر به ارتقاء عمل به آموزه‌های قرآنی در جامعه منتج خواهد شد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به اهداف سازمان اوقاف از برگزاری همایش‌هایی از این دست، اظهار کرد: تجلیل از بانوان قرآنی از اهداف و محور‌های این سازمان است.

وی تصریح کرد: باید اصل توجه بانوان به فعالیت‌های قرآنی را به جامعه معرفی کنیم و امیدواریم تا جامعه به نور قرآن منور و نهضت قرآنی تداوم یابد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه قرآن کتاب زندگی و اصلی‌ترین منبع برای تربیت انسان‌ها است، گفت: خانواده باید براساس آموزه‌های تربیتی قرآن به تربیت صحیح فرزندان خود بپردازند.

photo_2021-02-04_17-19-05

وی با اشاره به نقش بانوان و محوریت آنان در خانواده، افزود: قرآن در اصل حافظ سلامت انسان‌ها است و می‌توان از آن به‌عنوان برنامه زندگی و متضمن سعادت دنیوی و اخروی بهره برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای جاری و حاکم شدن قرآن در زندگی مردم به وجود آمده، گفت: مقام معظم رهبری همیشه در بیانات خودشان بر این موضوع که انقلاب اسلامی قرآن را به صحنه آورده است تآکید دارند و بسترسازی که انقلاب اسلامی از قرآن داشته بی‌نظیر است.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از تعدادی از بانوان فعال در عرصه قرآنی کرمانشاه و همچنین همسر قاری بین المللی قرآن کریم مرحوم حاج هوشنگ یاری با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۶۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان