//
کدخبر: ۲۹۸۲۲۳ //
در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی؛

زنگ انقلاب توسط استاندار کرمانشاه نواخته شد

استاندار کرمانشاه در آیین نواختن زنگ انقلاب تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام سلطه ترامپ را مبارک دانست.

 زنگ انقلاب توسط استاندار کرمانشاه نواخته شد

به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر به همت دکتر یزدانپناه مدیر کل آموزش و پرورش استان، و با حضور مسئولین استانی در آیینی نمادین امروز (۱۲ بهمن ماه) زنگ انقلاب اسلامی توسط استاندار کرمانشاه نواخته شد.

به گزارش فرتاک نیوز، مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر اظهار داشت: بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام سلطه است که امسال مقارن با فروپاشی نظام سلطه دیگری به نام ترامپ نیز هست.

 وی در ادامه با اشاره به افزایش بیماران سرپایی در استان از مردم درخواست کرد تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت اسفند ماه گرفتار پیک چهارم خواهیم شویم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است والدین سعی کنند از ظرفیت شبکه شاد استفاده نمایند که این ویروس منحوس کودک و بزرگسال، ورزشکار و غیر ورزشکار نمی شناسد.

استاندار کرمانشاه در پایان با توجه به روال سال قبل در آغاز دهه فجر و نواختن زنگ انقلاب سوالی را برای دانش آموزان مطرح کرد که با پاسخگویی به این سوال جوایز ارزنده ای را از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان دریافت خواهند کرد.

ایشان دو ویژگی مهم در بیانیه گام دوم انقلاب که در وصیت نامه شهید سپهبد قاسم سلیمانی  از آن نام برده شده است را به عنوان سوال مورد نظر مطرح کرد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان