//
کدخبر: ۲۸۶۱۰۲ //
استاندار کرمانشاه:

مدیران دستگاه‌ها عدالت را در تخصیص اعتبار به شهرستان‌ها، رعایت کنند

استاندار کرمانشاه گفت:مدیران دستگاه‌های مختلف باید متناسب با اعتبار دریافتی، عدالت را در تخصیص شهرستانی رعایت کنند.

مدیران دستگاه‌ها عدالت را در تخصیص اعتبار به شهرستان‌ها، رعایت کنند

مهندس‌ "هوشنگ بازوند" استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی استان که به دلیل بحران کرونا با حضور یک سوم اعضاء برگزار شد؛ اظهار داشت: هفته گذشته در ستاد کرونا مصوب شد جلسات اداری با حضور حداکثر ۱۵ نفر از اعضاء برگزار شود و در نشست امروز شورای برنامه ریزی استان نیز از ۴۴ عضو، تنها ۱۵ نفر حضور دارند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا کلیه مدیران دستگاه‌های اداری استان مکلف هستند جلسات ضروری را با سقف حداکثر ۱۵ نفر برگزار کنند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: دستگاه ها باید به روند مبادله تفاهم نامه پروژه های سال ۹۹ شتاب ببخشند و سازمان بودجه و برنامه نیز در این زمینه نظارت و پیگیری های لازم را انجام دهد.

مهندس بازوند همچنین بیان کرد: خوشبختانه در این شرایط دشوار اقتصادی، وضعیت موجودی خزانه استان کرمانشاه نسبتا مناسب است و دستگاه‌ها باید هرچه سریع‌تر نسبت به جذب این اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی خود اقدام کنند.

مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۰ کشور در حال تدوین است و مدیران باید با بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان به رایزنی با وزارت خانه مربوطه برای افزایش اعتبارات پروژه های کلیدی حوزه خود بپردازند.

وی تاکید کرد: میزان رشد بودجه سال آینده استان کاملا وابسته به پیگیری های مدیران دستگاه های اجرایی است.

استاندار کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف باید متناسب با اعتبار دریافتی، عدالت را در تخصیص شهرستانی رعایت کنند تا شهرستان ها هم بتوانند با بهره گیری از این اعتبارات، برنامه های توسعه‌ای خود را دنبال کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان