//
کدخبر: ۲۹۷۹۹۳ //

مردم عشایر حافظان طبیعت هستند

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، عشایر را حافظان طبیعت و کمک حال محیط زیست بیان کرد.

مردم عشایر حافظان طبیعت هستند

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، با حضور معاون فنی اداره کل، ، خیرین، مسئولان اداره آموزش و پرورش قصرشیرین و همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قصرشیرین ضمن بازدید از عشایر منطقه، نسبت به توزیع بسته های آموزشی در میان آنان اقدام شد.

به گزارش فرتاک نیوز، در این بازدید، فرحناز اقبالی معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ضمن قدردانی از تلاش های عشایر مستقر در منطقه به منظور حفاظت از گونه های حیات وحش، آنان را حافظان طبیعت و کمک حال محیط زیست بیان کرد.

وی افزود: عشایر در حفظ و نگهداشت حیات‌وحش و محیط‌زیست نیز بسیار نقش مهمی دارند چراکه جابجایی آن‌ها از یک منطقه به منطقه‌ای دیگر موجب تحت تأثیر قرار گرفتن محیط‌زیست نسبت به این جابجایی‌ها می‌شود.

اقبالی تصریح کرد: زندگی عشایر در اهداف نیل به توسعه پایدار نقش مهم و اساسی دارد که دانش بومی آنها در همه بخش ها مانند تولید و سایر بخش های زندگی عشایر با محیط زیست دوستی دارد و کمترین آسیب به محیط زیست را وارد می کند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: آموزش و فرهنگ سازی محیط زیستی می تواند نقش مهمی در راستای حفاظت از گونه های حیات وحش منطقه داشته باشد.

وی افزود: توزیع بسته های آموزشی و فرهنگی محیط زیستی در بین عشایر که امروز با همت خیرین و همکاری مسئولان محیط زیست صورت گرفت می تواند یکی از روش های مهم ترویج و توسعه فرهنگ محیط زیستی در بین عشایر عزیزمان باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان