//
کدخبر: ۲۹۷۵۰۴ //

نویسنده کرمانشاهی چند جلد کتاب محیط زیستی را به کتابخانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه اهداء کرد

نویسنده کتاب های محیط زیستی با حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در هفته هوای پاک، چند جلد کتاب محیط زیستی به کتابخانه این اداره کل اهداء کرد.

نویسنده کرمانشاهی چند جلد کتاب محیط زیستی را به کتابخانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه اهداء کرد

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، مینا حدادیان بانوی کرمانشاهی که در نوشتن کتاب های محیط زیستی با زبان فارسی و لاتین، توانایی های خود را، با چاپ کتابی با عنوان محافظ زمین به ثبت رسانده است، با حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در هفته هوای پاک، چند جلد از آن را به کتابخانه این اداره کل اهداء کرد.

به گزارش فرتاک نیوز، فریدون یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ضمن دیدار و تقدیر از اقدام ارزشمند این بانوی کرمانشاهی گفت: دغدغه های این بانو در کنار سایر دوستداران و علاقمندان به محیط زیست در زمینه مباحث محیط زیستی و اقداماتی همچون تألیف کتاب های محیط زیستی، برگزاری برنامه های توسعه و ترویج فرهنگ محیط زیستی می تواند در حفاظت و بهسازی محیط زیست بسیار مثمر ثمر باشد.

وی حفاظت و حراست از محیط زیست را بر اساس اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، یک وظیفه ملی تصریح کرد و افزود: همکاری و همراهی خوب مردم استان در زمینه حفاظت از محیط زیست موجب شده است که محیط زیست استان نسبت به سال های گذشته از لحاظ پوشش گیاهی و جانوری غنی تر باشد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در ادامه آموزش را یکی از ارکان مهم حفاظت محیط زیست بیان کرد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ محیط زیستی در بین آحاد مردم جامعه می تواند ضامن محیط زیستی سالم و غنی باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان در طی سالیان گذشته و به ویژه در سال جاری با اقدامات مهمی همچون: برگزاری کلاس های آموزش محیط زیستی برای دانش آموزان، جوامع محلی مناطق تحت مدیریت استان و دیگر اقشار و همچنین انعقاد تفاهم نامه های محیط زیستی با ائمه جمعه و جماعات، آموزش و پرورش، هیأت کوهنوردی و ... گام مهمی در زمینه حفاظت از محیط زیست برداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۵۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان