//
کدخبر: ۲۹۷۹۶۲ //
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

مباشر انتخابی توزیع میوه شب عید در استان باید اهلیت فنی و مالی لازم را داشته باشد

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه در جلسه کمیته راهبردی طرح تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال گفت: مباشر انتخابی توزیع میوه شب عید در استان باید اهلیت فنی و مالی لازم را داشته باشد.


 مباشر انتخابی توزیع میوه شب عید در استان باید اهلیت فنی و مالی لازم را داشته باشد

مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه در اولین جلسه کمیته راهبردی طرح تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال استان، بابیان این مطلب که عمده وظایف این کمیته، انتخاب مباشر با اهلیت فنی و مالی است افزود: استان کرمانشاه بر اساس سهمیه‌های اختصاصی در سال گذشته توسط مباشر 1000 تن پرتقال و 600 تن سیب خریداری نمود و به دلیل شیوع اپیدمی کرونا در ایام پایانی سال، کار توزیع به‌سختی انجام شد که با کمک و مساعدت اتاق اصناف استان و اتحادیه‌های صنفی توانستیم موضوع را مدیریت و با کم‌ترین ضایعات و درصد افت (2.8 درصد) به‌سلامت عبور کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، رییس سازمان صمت استان در ادامه تأکید کرد: دستورالعمل ستاد تنظیم بازار کشور در خصوص تأمین و توزیع میوه شب عید به‌وضوح و روشنی بیان‌شده است و مباشر انتخابی باید کلیه تعهدات لازم از قبیل مالی و اعتبار را بپذیرد.

وی در پایان افزود: سهمیه میوه اختصاصی امسال 500 تن پرتغال و 250 تن سیب برای استان درنظر گرفته شده است.

احسان باقرخانی؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت نیز در ابتدای این جلسه، بندهایی از دستورالعمل تأمین و توزیع میوه شب عید را قرائت نمود.

اولین جلسه کمیته راهبردی طرح تنظیم بازار میوه ایام پایان سال با موضوع تعیین مباشر توزیع میوه و با حضور مهندس دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، احسان باقرخانی؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان و نمایندگانی از استانداری کرمانشاه، بازرسی استان، شورای هماهنگی بانک‌ها، تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و تنی چند از افراد حقیقی و حقوقی متقاضی مباشر توزیع میوه، در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان