//
کدخبر: ۲۹۷۷۹۳ //
استاندار کرمانشاه :

روز جهانی گمرک ، روز صیانت ، حراست و حفاظت از اقتصاد یک کشور است

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و هیأت همراه در روز جهانی گمرک ، بازدیدی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه داشت.

روز جهانی گمرک ، روز صیانت ، حراست و حفاظت از اقتصاد یک کشور است

دراین بازدید خلیل حیدری ناظر گمرکات استان و  مدیر کل گمرک کرمانشاه  ، ضمن ارائه گزارش کاملی از وضعیت گمرکات استان  به بیان مهمترین اقدامات  وعملکرد صورت پذیرفته در10 ماهه سپری شده از سال جاری در گمرکات استان کرمانشاه بویژه اقدامات انجام شده در حمایت از تولیدکنندگان وفعالان اقتصادی ، از جمله کاهش زمان ترخیص و توقف کالا در گمرک  و نیز کاهش هزینه های مربوطه در سالی که توسط مقام معظم رهبری بعنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است اشاره داشت.

photo_2021-01-26_18-41-24

به گزارش فرتاک نیوز، در ادامه در نشست صمیمانه ای که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید ،  مهندس بازوند استاندار کرمانشاه سخنانی را در خصوص  اهمیت و نقش تجارت دراستان و موقعیت مرزی و راهبردی استان در حوزه تجارت خارجی ونقش آن  بر اقتصاد مردم بیان نمود.

 

وی در ادامه ضمن تبریک روز جهانی گمرک به پرسنل حوزه نظارت استان ،  این روز را روز صیانت ، حراست و حفاظت از اقتصاد یک کشور خواند و از نقش گمرک در حفاظت از اقتصاد یک کشور سخن گفت.

وی افزود: اگر یک کشور به دنبال اقتصادی سالم و خواهان اقتصادی شکوفاه است این گمرکات  هستند که در این زمینه بسایر حائز اهمیت اند و به عنوان یک سرباز در خط مقدم اقتصادی در حال انجام وظایف خود می باشند که در این برهه از زمان که کشور ما درگیر یک جنگ تمار عیار است و با شدید ترین تحریم ها مواجه است نقش گمرک بسیار حائز اهمیت است .

photo_2021-01-26_18-41-32

استاندار کرمانشاه  در پایان اززحمات ناظرگمرکات استان ، مدیران و کارکنان حوزه نظارت استان که نهایت سعی و تلاش خود را جهت انجام امورات مربوطه به کاربسته و در شرایط سخت کرونایی در راستای عدم توقف در روند صادرات و واردات کالا در مرزهای استان و همچنین جلوگیری ایجاد وقفه در روند فعالیت های گمرکی،  بی وقفه و دلسوزانه در حال انجام وظیفه هستند تقدیر وتشکر نمود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان