//
کدخبر: ۲۹۷۱۹۳ //

زنجیره فولاد کشور در حد نسبی به توازن رسیده است

معاون وزیر صمت گفت: زنجیره فولاد کشور در حد نسبی به توازن خود رسیده است.

زنجیره فولاد کشور در حد نسبی به توازن رسیده است

طی مراسمی امروز با حضور جعفری معاون وزیر صمت، محرابی معاون اقتصادی استاندار کرمان و جمعی از مدیران کل استان کرمان، ایمان عتیقی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر سیرجان معرفی شد.

در این مراسم معاون وزیر صمت از گل‌گهر به عنوان قطب اقتصاد منطقه و کشور یاد کرد و گفت: زنجیره فولاد کشور خوب شکل گرفته است و گل‌گهر باید نقش خود را در زمینه این زنجیره ایفا کند و امروز با این حجم توسعه که در گل‌گهر رخ داده است که چشم‌انداز بسیار خوبی دارد.

به گزارش فرتاک نیوز، وجیه‌الله جعفری افزود: مجموعه گل‌گهر بیش از 121 میلیارد تومان ارزش سهم بازار را دارد و 42 درصد از مجوعه سهم کنتسانتره را دارد و برنامه‌های انجام شده در منطقه و استان در حال تسریع است و 2 هزار میلیارد تومان نیز طرح‌های در حال احداث را دارد.

وی افزود: تجارب مسئولین و نیروهای صنعت لازمه پیشرفت بخش صنایع و معدن است و زنجیره فولاد کشور در حد نسبی به توازن خود رسیده است و رشد 55 میلیون تن پیش‌بینی نیاز فولاد را از صنایع داخل داشته باشیم .

باید به فکر رفع مشکلات در مجموعه استراتژیک بود

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس نیز گفت: استفاده از توان نیروی جوان در جایگاه مدیریت مجموعه‌ای بزرگ بسیار مهم است و امروز نوبت این است که مدیران پاسخگوی مطالبات مردم باشند و در زیرساخت‌های شهری اقدام کنند .

وی افزود: نیازمند بومی‌سازی بیشتر هستیم و توسعه زیرساخت‌ها از نگرانی‌های پیشرفت کاسته می‌شود و باید به فکر رفع مشکلات در مجموعه استراتژیک بود.

حسین محرابی معاون امور اقتصادی استاندار کرمان هم مجموعه معادن گل‌گهر را موجب تسریع در پیشرفت‌های استان و سیرجان عنوان کرد و گفت: نیازمند نگاه همدلی و تلاش برای پیشرفت نظام اسلامی هستیم .

وی افزود: استانداری از برنامه‌‌های توسعه‌ای گل‌گهر به‌طور جدی حمایت می‌کند و منطقه‌ معدنی و صنعتی گل‌گهر پتانسیل‌های بسیار زیادی دارد که امیدواریم رشد شتابان و شکوفایی اقتصاد این مجموعه همچنان استمرار داشته باشد.

معاون استاندار کرمان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان به شدت درصدد رفع موانع و هموارسازی مسیر برای صنایع و معادن استان هستند و استان کرمان شاخص معادن و صنایع کشور است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان