//
کدخبر: ۲۳۶۹۰۱ //

لزوم راه‌اندازی پروازهای فرودگاه جم/ مشکل ثبت سند املاک رفع شود

فرماندار شهرستان جم گفت: پروازهای فرودگاه توحید جم از سال ۱۳۹۴ با نظر وزارت نفت تعطیل شد که معاون وزیر کشور قول مساعد دادند موضوع را پیگیری کنند تا به نتیجه برسد و شاهد راه‌اندازی مجدد فرودگاه باشیم.

لزوم راه‌اندازی پروازهای فرودگاه جم/ مشکل ثبت سند املاک رفع شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد حسینی، اظهار داشت: در روزهای گذشته معاون وزیر کشور به شهرستان جم سفر کرد و موضوع راه‌اندازی پروازهای فرودگاه جم و حل مشکل ثبت املاک در شهرستان پیگیری شد و امیدواریم نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان جم افزود: پروازهای فرودگاه توحید جم از سال ۱۳۹۴ با نظر وزارت نفت تعطیل شد که در نشست با معاون وزیر کشور موضوع راه‌اندازی مجدد پروازها مطرح و آقای دین‌پرست قول مساعد دادند موضوع را پیگیری کنند تا به نتیجه برسد و شاهد راه‌اندازی مجدد فرودگاه باشیم.

وی به مشکل چند ساله ثبت سند املاک در جم اشاره کرد و گفت: شرایط ثبت املاک در جم به دلیل موانع قانونی با مشکلاتی روبروست که مصوب شد موضوع در تهران مطرح و راهکارهای رفع مشکل بررسی شود.

حسینی تصریح کرد: هم‌اکنون ثبت اسناد و املاک، بر اساس دستورالعمل‌هایی از ثبت زمین‌های فاقد بنا خودداری می‌کند و شهرداری هم به دلیل منع قانونی، اجازه صدور مجوز ساخت برای املاک فاقد سند را ندارد که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

وی همچنین مغایرت اسناد ثبتی گذشته و نقشه‌های منابع طبیعی را از دیگر مشکلات شهرستان دانست و اظهار داشت: با وجود ثبت سند املاک شهروندان در سنوات گذشته، در استعلام‌های جدید، تمام یا بخشی از این املاک در محدوده زمین‌های منابع طبیعی قرار گرفته که مشکلاتی را برای تبدیل سندهای دفترچه‌ای به تک‌برگ ایجاد کرده است.
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان