//
کدخبر: ۲۳۴۴۱۴ //
معاون وزیر نیرو:

نیازمند کسب مهارت در کار تیمی هستیم

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه مهارت به معنای کسب مدرک تحصیلی نیست، گفت: اگر مهارت در کار تیمی را کسب کنیم در زندگی ما تأثیر جدی خواهد داشت.

نیازمند کسب مهارت در کار تیمی هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم تقی زاده خامسی عصر سه شنبه در آئین افتتاحیه نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب، با اشاره به مشکلات زاینده رود، خشکی این رودخانه را باعث ناراحتی و تأسف عنوان کرد و اظهار داشت: امروز مسأله مهارت مطرح است، مهارت تنها در کار مطرح نیست، بلکه کلمه‌ای است که از آن بسیار استفاده می‌کنیم اما ممکن است هیچوقت به این نپرداخته باشیم که مهارت چیست و به چه کسی باید گفت ماهر، قطعاً مهارت دانش نیست.

مهارت با مدرک تحصیلی حاصل نمی‌شود

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه مهارت به گرفتن مدرک تحصیلی نیست و نیازمند تمرین و تجربه است، تصریح کرد: کسی را می‌توان ماهر در کاری دانست که تمرین و تجربه داشته باشد، آنچه امروز رویداد آن در حال برگزاری است مهارت کار است اما مهم تر از آن مهارت زندگی است، اگر مهارت در کار تیمی را کسب کنیم در زندگی ما تأثیر جدی خواهد داشت.

تقی‌زاده خامسی پیروی از رهبری تیم و تعامل تیمی را اثرگذار در زندگی انسان برشمرد و خاطرنشان کرد: نخستین مهارت در زندگی احترام گذاشتن به مهارت تیمی است، بخشی از مهارت زندگی را باید در مهارت کار کسب کرد.

وی در ادامه افزود: این رویداد برای نخستین بار به این شکل در کشور انجام می‌شود، نخستین بار رویداد مهارت کار هفتاد سال پیش با کار مشترک اسپانیا و پرتغال انجام شده و آخرینش در کازان روسیه انجام شده و بعدی نیز در چین انجام خواهد شد. باید از کسانی که این مسابقات را برگزار کردند واقعاً سپاسگزاری کرد اما نباید به این شرایط بسنده کرده و باید به دنبال یک رویداد جهانی برویم و ما می‌توانیم به نهاد جهانی مهارت بپیوندیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان