//
کدخبر: ۲۹۵۴۹۲ //

تصادف در محور خنج سه قربانی برجای گذاشت

رییس پلیس راه جنوب استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با خودرو پژوه ۴۰۵ در محور خنج به قیر، سه نفر در دم جان باختند و یک نفر مجروح شد.

تصادف در محور خنج سه قربانی برجای گذاشت

سرهنگ حمدالله هوشمندی، شنبه افزود: در این حادثه که امروز (بیستم دی ماه ۹۹) در کیلومتر ۲۰ محور خنج - قیر رخ داد، راننده خودرو پراید و ۲ سرنشین این وسیله نقلیه جان سپردند و راننده پژو ۴۰۵ مصدوم و به وسیله آمبولانس مرکز اورژانس خنج به بیمارستان نبی اکرم (ص) این شهر انتقال داده شد. 

وی اظهار داشت: شدت این تصادف به حدی بود که برای خروج اجساد جان باختگان سواری پراید، از اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی خنج نیز کمک گرفته شد.

به گفته هوشمندی، قربانیان این حادثه یک زن از روستای سیف آباد و ۲ مرد از عشایر روستای جهره شهرستان خنج هستند.

به گزارش فرتاک نیوز، رییس پلیس سراه جنوب استان فارس، علت وقوع این سانحه را بی‌احتیاطی راننده سواری براثر انحراف به چپ اعلام و بیان کرد: با توجه به اینکه محورهای شهرستان‌های جنوبی فارس ۲ طرفه و کم عرض هستند، رانندگان ناگزیرند با فاصله بسیار اندک از مقابل و یا مجاور یکدیگر حرکت کنند.

هوشمندی، همچنین از رانندگانی که در محورهای شهرستان‌های جنوبی فارس تردد می‌کنند خواست، حتما از منتهی‌الیه سمت راست خود حرکت و از انحراف به چپ حتی به صورت جزیی پرهیز و مقررات راهنمایی و رانندگی و اصول ایمنی را با دقت رعایت کنند.

شهرستان خنج در فاصله ۲۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان