//
کدخبر: ۲۹۵۳۸۰ //

اعمال خاموشی مقطعی برق در شهر کرمانشاه + ساعات خاموشی

به دلیل تعمیرات خطوط برق و شاخه زنی درختان خاموشی مقطعی برق در شهر کرمانشاه اعمال می‌شود.

اعمال خاموشی مقطعی برق در شهر کرمانشاه + ساعات خاموشی

به دلیل تعمیرات و بهینه‌سازی خطوط ۲۰ کیلووات و شاخه زنی درختان که وارد شبکه برق شده‌اند خیابان و محلاتی از کرمانشاه در زمان‌های تعیین شده خاموش می‌شوند.

به گزارش فرتاک نیوز، خاموشی برق شنبه ۲۰ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر در بلوار ظفر جنوبی و شمالی، خیابان باباطاهر، بلوار اجاقی از ابتدای کمربندی تا ابتدای ظفر و از ساعت ۱۳ الی ۱۶ بعدازظهر در میدان سپاه تا لب آب، خیابان آموزش و پرورش و شرکت نفت اعمال می‌شود.

این برنامه یکشنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در خیابان کاشانی از ساعت ۱۳ الی ۱۶ در بلوار شاهد ضلع غربی و دوشنبه ۲۲ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در بلوار امیرکبیر، خیابان ناسیونال، بلوار فهمیده شمالی، بلوار فرهنگیان فاز یک، خیابان جلیلیان و خیابان فرهمند و از ساعت ۱۳ الی ۱۶ در بلوار مصطفی امامی از ترمینال شماره دو تا چهارراه گلستان، بلوار شهید فهمیده جنوبی، چهارراه آتش‌نشانی تا چهارراه ارشاد و چهارراه آتش‌نشانی تا میدان گلایول اجرایی می‌شود.

اعمال خاموشی سه‌شنبه ۲۳ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در خیابان نهم و از ساعت ۱۳ الی ۱۶ در چهارراه ارشاد تا چهارراه گلستان، چهارراه گلستان تا چهارراه سنگر ضلع شرقی و بلوار گلسرخ انجام می‌شود.

برنامه هفتگی خاموشی برق چهارشنبه ۲۴ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در خیابان کاشانی و از ساعت ۱۳ الی ۱۶ در بلوار شاهد ضلع شرقی و پنج شنبه ۲۵ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در بلوار سما، خیابان ۱۸ متری و ۲۰ متری نهالستان، بلوار آب منطقه‌ای و از ساعت ۱۳ الی ۱۶ در بلوار رنجبر، بلوار بهزیستی، سی متری دوم و سوم و بلوار آل آقا اجرایی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان