//
کدخبر: ۲۹۴۴۵۳ //

ادامه دهندگان راه کربلا زنده اند /خون سردار سلیمانی حق خواهی را در جهان بیدار کرد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در جلسه گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ادامه دهندگان راه کربلا زنده اند و با خون خود درخت اسلام را در مقاطع مختلف زمانی آبیاری می کنند.

ادامه دهندگان راه کربلا زنده اند /خون سردار سلیمانی حق خواهی را در جهان بیدار کرد

مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مبلغین بومی و کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز، در این مراسم که صبح امروز در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید؛ حجت الاسلام و المسلمین صالحی مدیرکل اوقاف استان گفت:سردار سلیمانی در زمره یاران اباعبدالله الحسین علیه السلام بود و  خون او درخت اسلام را آبیاری، حق خواهی را در جهان بیدار و جبهه مقاوت را تقویت کرد.

وی افزود: سردار سلیمانی و شهداء ذخایر الهی هستند و هر کدام  با ریختن خون خود در یک مقطع زمانی، اسلام را زنده نگه می دارند.

مدیرکل اوقاف استان اشتیاق سردار سلیمانی را به شهادت بی بدیل دانست و تصریح کرد: به جرئت می توان گفت هیچ عاشقی برای رسیدن به معشوق، مشتاق تر از حاج قاسم نبود و اینگونه شد که شهادت این مرد بزرگ منشاء خیر گردید و ذوب در اسلام و ولایت شد.

وی با بیان اینکه 9 دی ماه یک مبداء در تاریخ انقلاب ماست، اظهار داشت: در ایام خاصی قرار داریم، یوم الله 9 دی را چند روزی است که سپری کرده ایم و اهمیت این روز برکسی پوشیده نیست، زیرا غبار فتنه و چهره های روتوش شده کنار زده شد.

حجت الاسلام صالحی بیان داشت: بدون شک آلودگی فتنه 88 به مراتب بالاتر از فتنه صفین وجمل بود، زیرا در زمان امیرالمومنین(ع) افرادی با حداقلِ بصیرت نیز می توانستند سره را از ناسره تشخیص دهند اما در روزگار ما بسیاری از همین خواص در خیمه فتنه بودند و همین کار را به آنجا رساند که فریاد "این عمار" امام ما  بلند شد و خود در میانه میدان، خطبه ی افشاگری خواند.

وی در بخش دیگری از سخنانش رحلت آیت الله علامه مصباح یزدی را  نیز خسارتی جبران ناپذیر دانست و گفت: این فیلسوف مجاهد و فقیه انقلابی، مدافع با بصیرت ولایت بود ودر زمانی که شبهات از  هرسو اعتقادات مردم و جوانان را نشانه گرفته بودند، این شیر بیشه علم و پرچمدار بزرگ اسلام در آن روزهای خوف و خطر به میدان آمد و با شمشیر زبان در مقابل تمام شبهه پراکنان ایستاد و از آبروی خود نیز مایه گذاشت و  امروز فقدان این عالم برجسته ضایعه ای بزرگ برای ماست.

مدیرکل  اوقاف استان ابراز امیدواری کرد  راه  و رسم سردار سلیمانی و آیت الله علامه مصباح  یزدی ادامه یافته و روز به روز به روشنگری و بصیرت ملت افزوده شود  .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۴۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان