//
کدخبر: ۲۹۴۱۴۴ //

تقدیر معاون فرهنگی وزارت بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دکتر سیما السادات لاری، معاون محترم فرهنگی، دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای خطاب به دکتر مرادی، ریاست محترم دانشگاه به پاس حضور دانشجویان در مسابقات ورزش های همگانی مجازی وزارت بهداشت تقدیر کرد.

دکتر محمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:

در راستای حفظ سلامت جسمانی و روانی دانشجویان ، در دوران شیوع بیماری کرونا و توسعه ورزش همگانی در منزل ویژه دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مدیر تربیت بدنی معاونت فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تلاش و پیگیری کارشناسان و ارائه راهکارهای مفید در زمینه فعالیت های جسمانی در منزل، موفق شد بیش ترین شرکت کننده ورزشکار را در مسابقات ورزش های همگانی کشوری که به صورت مجازی برگزار گردید، معرفی نماید.

به گزارش فرتاک نیوز،وی افزود: هم چنین مدیریت تربیت بدنی توانست با کسب مقام اول این دوره از مسابقات از نظر تعداد شرکت کننده و رده بندی تیمی، در صدر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور قرار گیرد.

ایشان بیان داشت: اینجانب به نوبه خود کسب این عنوان را به مسئولین، کارکنان و دانشجویان ورزشکار تبریک و از تمامی تلاش های مجموعه مدیریت تربیت بدنی دانشگاه که با توجه به تمامی محدودیت ها در این روزهای سخت کرونایی به فعالیت های ورزشی و ترویج روحیه نشاط و شادابی بودند، تقدیر می نمایم.

44

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان