//
کدخبر: ۲۹۴۱۲۶ //

محدودیت های کرونایی تهران تا هفته آینده ادامه دارد

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: اکنون در وضعیت نارنجی قرار داریم و تمام محدودیت هایی که در قبل و بر اساس مصوبه شهرهای نارنجی اجرا می شد همچنان تا هفته آینده ادامه دارد.

محدودیت های کرونایی تهران تا هفته آینده ادامه دارد

علیرضا زالی روز چهارشنبه در حاشیه رزمایش شهید سلیمانی با عنوان« کنترل همه گیری کرونا» در مشیریه تهران گفت: محدودیت های شب از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح نیز در تهران ادامه خواهد داشت و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهرهای زرد نیز تسری خواهد داشت.

وی افزود: شاهد کاهش وضعیت مبتلایان به کرونا در تهران هستیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری مردم این روند روبه کاهشی ادامه خواهد داشت.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه بیماران کرونایی را از سایر بیماران در بیمارستان های تهران جداسازی می کنیم گفت: در بعضی از بیمارستان ها این طرح اجرا شده است تا خدمات ضروری به بیماران کرونایی و سایر بیماران قلبی و ریوی ارائه شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: گزارش های خوبی از بهبودی بیماران کرونایی در بیمارستان ها گزارش شده است همچنین افراد مبتلا به کرونا به سرعت ردیابی و شناسایی می شوند تا از این طریق روند بهبودی آنها سرعت بخشیده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان