//
کدخبر: ۲۹۲۲۳۳ //

تاکید بر تجهیز گرمخانه ها و جمع آوری متکدیان در شهر

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ضمن تاکید بر تشکیل یک هفته ای کمیته ساماندهی جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، از راه رسیدن فصل سرما و شرایط اقتصادی موضوع ساماندهی متکدیان ضرورت مضاعف یافته است.

تاکید بر تجهیز گرمخانه ها و جمع آوری متکدیان در شهر

حسین خوش اقبال در جلسه ساماندهی متکدیان که در استانداری تشکیل شد اظهار داشت: همه ما در این قضیه نقش داشته ایم و نباید پس از گذشت سالها موضوع متکدیان به این شکل باقی مانده باشد؛ کرمانشاه با توجه به بافت جمعیتی که دارد هنوز در جمع آوری معتادان متجاهر و متکدیان مشکل دارد.

 معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر تحقیق و آسیب شناسی در این باره افزود: باید جستجو شود که مانع کار کجا بوده و چرا هنوز دغدغه های متکدیان و معتادان متجاهر یا اردوگاهها در کرمانشاه باقی مانده است.

خوش اقبال تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی، فصل سرما و شیوع بیماری کرونا  قرار داریم و باید هر چه زودتر متکدیان و معتادان متجاهر جمع آوری و ساماندهی شوند.

وی با تاکید بر تجهیز گرمخانه ها  ازسوی شهرداری بیان داشت: باید موانع و مشکلات غربالگری معتادان متجاهر و متکدیان بررسی شود چرا که متکدیان برای منظره شهر نامطلوب اند و جلوه خوبی به شهر نمی دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان