//
کدخبر: ۲۸۹۷۹۴ //
‍ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

تردد مسافران جاده‌ای دراستان کرمانشاه کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه با بیان اینکه با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا بلیط مسافران اتوبوس ها پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آنها صادر می شود خاطرنشان کرد: مسئولان شرکت های مسافربری قبل از صدور بلیط باید وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کدملی وی به سامانه استعلام کنند.

تردد مسافران جاده‌ای دراستان کرمانشاه کاهش یافت

مهندس فریبرز کرمی اظهارداشت: وضعیت سلامت مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای قبل از استعلام و در صورت سالم بودن بلیط صادر می شود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا منجر به خلوط شدن جاده های کرمانشاه شده است، توضیح داد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۵۳۶هزار مسافر در استان جابجا شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه توضیح داد:­ از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۵ هزار ۷۵۷دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری در سطح استان کرمانشاه تردد کردند که از نظر تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش ۲۷درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: براین اساس تاکنون تردد بیش از ۲۵هزار دستگاه اتوبوس، ۴۰هزار دستگاه مینی‌بوس و ۱۲۹هزار دستگاه سواری به ثبت رسیده است که به ترتیب نسبت به سال قبل ۳۲، ۴۵و ۱۸ درصد کمتر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه، با اشاره به جابجایی یک میلیون و ۵۳۶هزار مسافر در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۹هزار مسافر به وسیله اتوبوس، ۶۵۶هزار با مینی بوس و ۵۰۰هزار نفر به وسیله سواری جا به جا شدند.

به گفته کرمی، شمار مسافران جابجا شده از طریق اتوبوس ۴۷درصد، از طریق مینی بوس ۴۷درصد و سواری ۱۸درصد کاهش یافته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۷۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان