//
کدخبر: ۲۸۸۱۱۸ //
‍ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:

در مرز پرویزخان، باید وظیفه سایر دستگاه‌ها مشخص شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در رابطه با حمل و نقل، برخی مسئولیت‌ها متوجه سایر دستگاه‌ها می باشد و چنانچه دستگاهی وظیفه خود را انجام ندهد برای سایر بخش ها در رابطه با حمل بار مشکل ایجاد می‌شود.

در مرز پرویزخان، باید وظیفه سایر دستگاه‌ها مشخص شود

مهندس فریبرز کرمی در نشست ساماندهی مشکلات پایانه مرزی پرویزخان مهندس فریبرز کرمی با تشریح نحوه انتقال بار گفت: حمل بار براساس خواست و اختیار صاحب بار و برحسب نیاز از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل می‌شود و در این رابطه نیز بارها به مرز پرویزخان ارسال شده است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی با بیان اینکه وظیفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به نحو صحیح انجام شده است بیان کرد: در بحث حمل و نقل کالا از مبدأ تا مقصد هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشته و در طول مسیر بهترین کیفیت حمل اجرا شده است.

مهندس کرمی با اشاره به اینکه در رابطه با حمل و نقل، برخی مسئولیت‌ها متوجه سایر دستگاه‌ها می باشد افزود: چنانچه دستگاهی وظیفه خود را انجام ندهد برای سایر بخش ها در رابطه با حمل بار مشکل ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: در رابطه با مشکل موجود، باید سایر دستگاه‌ها پای کار بیایند و گفت: آنچه که وظیفه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بود انجام شده است، اما سایر دستگاه‌ها نیز باید به وظیفه خود عمل کنند.

وی افزود: همانگونه که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شبانه‌روز پای کار است سایر دستگاه‌ها نیز در این رابطه همکاری کنند و البته در رابطه با وضعیت موجود و توقف کامیون های حمل سوخت در مرز پرویزخان، باید وظیفه سایر دستگاه‌ها مشخص شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان