//
کدخبر: ۲۸۴۶۵۶ //
‍ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:

بلاتکلیفی کامیونهای حامل سوخت در مرز ایران و عراق تنها مربوط به راهداری نیست

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه فریبرز کرمی: موضوع بلاتکلیفی کامیونهای حامل سوخت در مرز ایران و عراق تنها مربوط به راهداری نیست بلکه گمرک و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی و دستگاه‌های نظارتی نیز متولی هستند.

بلاتکلیفی کامیونهای حامل سوخت در مرز ایران و عراق تنها مربوط به راهداری نیست

مهندس فریبرز کرمی افزود: بر اساس قانون دیگر ترانشیپ و تخلیه در مرز انجام نمی شود بلکه از مبدأ تا مقصد که خاک عراق است، حمل یکسره مواد سوختی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی دو ماه هم ترانشیپ انجام شد، افزود: در حال حاضر طرف عراقی و البته ما نیز معتقدیم که ترانشیپ در نقطه مرزی خطرناک و غیر اصولی است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با این حال رانندگان راضی نمی شوند به خاک عراق بروند زیرا از طرفی نگران تامین امنیت هستند و از سوی دیگر برای آنها تخلیه در مرز منافع مالی به دنبال دارد بر همین مبنا با سفارت ایران در عراق رایزنی شده تا مشکلات رانندگان حل شود از جمله اینکه کرایه از مرز تا مقصد عراق به دلار خواهد بود.

photo_2020-10-26_11-14-44

وی افزود: امروز نیز هماهنگی لازم با شرکت های حمل و نقل صادر کننده مجوز حمل انجام گرفته تا قبل از صدور مجوز حمل با رانندگان صحبت کنند ترانشیپ نخواهد بود زیرا بحث تعرفه در مرز برداشت شده و حمل یکسره از ایران به عنوان مبدا تا عراق به عنوان مقصد خواهد بود و در مرز تخلیه و توقف وجود ندارد.

کرمی با بیان اینکه مسئولیت این کار بر عهده شرکتهای حمل و نقل است، گفت: رانندگان نیز باید طبق اسناد حمل به عراق بروند و اگر نمی خواهند به جایی که بار آورده رجوع کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۶۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان