//
کدخبر: ۲۸۴۴۹۶ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

آمادگی ۷۰۰ نیروی راهداری در ۴۴ راهدارخانه کرمانشاه برای فصل زمستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی ۳۵ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار برای زمستان امسال، گفت: در مجموع ۷۰۰ نفر در قالب اکیپ‌های مختلف در این راهدارخانه‌ها آماده هستند.

آمادگی ۷۰۰ نیروی راهداری در ۴۴ راهدارخانه کرمانشاه برای فصل زمستان

 مهندس فریبرز کرمی با اشاره به آمادگی راهداری استان در فصل سرما، اظهار داشت: راهداری معمولا در تمامی فصول استراحت ندارد و هم‌اکنون هم برای فصل سرما ماشین‌آلات را آماده و به روز کرده‌ایم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با بیان اینکه آمادگی راهداری برای فصل سرما رسما از اول آبان‌ماه شروع می‌شود، گفت: ۴۴ اکیپ در۳۵ راهدارخانه ثابت و ۹راهدارخانه سیار را با ۴۷۰ ناوگان سبک و سنگین با ۵۰۴ نیرو و ۲۰۰ نفر پشتیبان برای خدمات‌رسانی در فصل زمستان به کار گرفته شده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: هر ۴۰کیلومتر معمولا باید یک اکیپ کامل راهداری با سه دستگاه گریدر، سه تیغه برف‌روبی، سه نمک‌پاش، بلودرز، ماشین‌آلات سبک و ۳۰ تا ۴۰ نفر نیرو مستقر باشد که در استان برای هر ۱۶۱ کیلومتر یک اکیپ در ایتان مستقر شده است.

وی به خریداری و ذخیره‌سازی ۴۵ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌ها اشاره و بیان کرد: وضعیت چگونگی بارندگی در مسیرها را با هواشناسی هماهنگ هستیم و در صورت نوع بارندگی مشخص باشد از منطقه‌ای دیگر برای دیگر مناطق کمک می‌گیریم تا غافلگیر نشویم.

کرمی ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد و انتقاد در حوزه راهداری و حمل و نقل را با شماره تماس ۱۴۱ در میان بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان