//
کدخبر: ۲۸۶۸۲۴ //
‍ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

ترانزیت بیش از ۲۱۵ میلیون تن کالا از پایانه های مرزی استان کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ترانزیت بیش از ۲۱۵ میلیون تن کالا از پایانه های مرزی استان کرمانشاه خبر داد.

ترانزیت بیش از ۲۱۵ میلیون تن کالا از پایانه های مرزی استان کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به ترانزیت و حمل کالا از مرز پرویز خان اظهار داشت: طی هفت ماهه امسال ۱۱ هزار و ۱۱۳ کامیون ایرانی و ۱۲۹ کامیون خارجی از پایانه مرزی پرویز خان تردد داشتند که در کل وزن آن ۲۱۵ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۳۱ تن است.

به گزارش فرتاک نیوز، مهندس فریبرز کرمی افزود: در زمینه بارگیری از این مرز نیز ۲۱۱ کامیون به وزن ۴ هزار و ۶۰۰ تن به داخل کشور وارد شده است.

مهندس کرمی بیان داشت: ۱۰۵۸ کامیون ایرانی و ۲۴ کامیون خارجی به وزن ۱۲ هزار و ۳۳۵ تن ترانزیت خروجی حامل کالا و نیز ۲۱ کامیون ایرانی و یک کامیون خارجی به وزن ۲۹۸ تن ترانزیت ورودی حامل کالا در این پایانه مرزی داشتیم.

فریبرز کرمی با بیان اینکه ۹ هزار و ۶۲۷ کامیون حامل کالا به وزن ۱۹۴ هزار و ۱۹۳ تن از پایانه مرزی پرویز خان خارج شده اند، ادامه داد: همچنین ۱۹۶ کامیون ایرانی و ۳۲ کامیون خارجی به وزن ۴ هزار و ۵۵۹ تن به این پایانه مرزی وارد شدند.

کرمی همچنین با اشاره به تردد مسافر از مرزهای استان نیز تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه ۴ هزار و ۴۵۸ مسافر از پایانه مرزی پرویز خان تردد داشتند که ۲ هزار و ۲۱۲ به کشور وارد و ۲ هزار و ۲۴۶ مسافر از کشور خارج شده اند که شامل اتباع ایرانی و عراقی می شود.

وی گفت: همچنین از ابتدای سال تا پایان مهر ماه نیز ۳۲۲ مسافر از پایانه مرزی خسروی تردد داشتند که ۲۶۹ مسافر به کشور وارد و ۵۳ مسافر از کشور خارج شدند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان