//
کدخبر: ۲۸۹۰۴۴ //
کارمندان بسیجی، جهادگران جبهه خدمت هستند

از امدادرسانی زلزله تا خدمت رسانی در ایام کرونا

به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، رئیس و مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با حضور در حوزه ۶ بسیج کارمندی، این روز را گرامی داشتند.

از امدادرسانی زلزله تا خدمت رسانی در ایام کرونا

 در این دیدار بهمن گلمرادی فرمانده حوزه ۶ بسیج کارمندی امام جعفر صادق (ع) با تقدیر از حضور معاونت فرهنگی شهرداری گفت: توان جهادی بسیج در همه ی عرصه هاست و پس از درخشش دوران دفاع مقدس در مسیرهای دیگر نیز موفق ظاهر شد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: امدادرسانی بسیج کارمندی در همان لحظات اولیه زلزله سرپل ذهاب یکی از افتخارات ما محسوب می گردد و هم اکنون نیز از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیج ادارات و کارمندان سراسر کشور، توان جهادی و امکانات لجستیکی و درمانی خود را برای همراهی با سایر دستگاه‌های کشور به منظور خدمت به مردم و محرومان به عرصه آورد تا بتواند در برهه کنونی نیز رسالت پاسداری از انقلاب و نظام را به‌ بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد.

گلمرادی با تقدیر از عملکرد دکتر طلوعی و معاونت فرهنگی شهرداری از همکاری مطلوب مدیران مناطق ۸ گانه تشکر نمود و شهرداری کرمانشاه را مجموعه ای همراه و همگام با خط و مکتب بسیج عنوان کرد.

مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه نیز با تبریک روز بسیج، خاطرنشان ساخت: از آنجا که نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیر گذار می باشد، بسیج کارمندی در این خصوص می تواند کمک شایانی داشته باشد.

وی افزود: بسیج می تواند در ادارات و دستگاه های اجرایی در جهت ارائه خدمت بی منت به نیت تامین رضایت خداوند، نگاه به نیازهای مردم و حل آنها بعنوان باب رحمت الهی و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات بپردازد و با انجام فعالیت های فرهنگی و عقیدتی  مشکلاتی مثل ارتشاء وغیره را کاهش دهد.

معاون فرهنگی شهردار ابراز داشت: مهمترین عاملی که باعث استمرار بسیج شده است وابستگی به مردم است. بسیج از آحاد مردم تشکیل شده است. خود مردم، بسیج را هدایت و به جلو می برند و علت اصلی استمرار بسیج ایمان قلبی بسیجیان به خدا و باور درونی به خالق یکتا می باشد و در تمامی امورات و کارها فقط به خداوند بزرگ توکل می کنند.

photo_2020-11-25_12-27-50 (2)

photo_2020-11-25_12-27-50

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان