//
کدخبر: ۲۷۶۸۰۹ //

۴۵ هزار ماسک رایگان بین هیات‌های عزاداری کرمانشاه توزیع شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از توزیع رایگان بیش از ۴۵ هزار عدد ماسک در بین هیات‌های عزاداری این شهر خبر داد.

۴۵ هزار ماسک رایگان بین هیات‌های عزاداری کرمانشاه توزیع شد

مهدی عبدالمالکی گفت: با تاکید دکتر سعید طلوعی و همت قرارگاه جهادی مقابله با کرونا به‌ منظور رعایت ضوابط بهداشتی در هیئت‌های مذهبی  شهر کرمانشاه، ماسک رایگان بین هیات امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی این شهر توزیع شد.

به گزارش فرتاک نیوز،معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه ضمن تاکید بر ضرورت رعایت ضوابط بهداشتی  توسط مردم گفت: تامین سلامت شهروندان، اولویت اصلی شهرداری و شورای شهر بوده و در راستای حفظ سلامت آنها، نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

عبدالمالکی با اشاره به اهمیت بسیار زیاد فرهنگ ایثار و شهادت در نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی و ضرورت ادامه راه شهدا گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه جهت صیانت از عزاداران حسینی و برگزاری هرچه بهتر مراسم مذهبی، این ماسک‌ها را به صورت رایگان در اختیار بیش از ۶۵ هیئت‌ مذهبی طی سه روز گذشته قرار داده است که این روند ادامه دارد.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم با رعایت ضوابط بهداشتی توسط عزاداران حسینی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۸۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان