//
کدخبر: ۲۵۵۴۰۵ //
با حضور شهردار کرمانشاه صورت گرفت؛

آغاز به کار خط تولید ماسک سه لایه به صورت آزمایشی در کرمانشاه+ تصاویر

دستگاه تولید نیمه اتوماتیک تولید ماسک سه لایه به همت گروه جهادی نصر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه راه اندازی و به بهربرداری رسیده است.

آغاز به کار خط تولید ماسک سه لایه به صورت آزمایشی در کرمانشاه+ تصاویر

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه این خط تولید ماسک که ظرفیت تولید روزانه بیش از ۵۰ هزار ماسک سه لایه را دارا می باشد، به همت جوانان بسیجی گروه جهادی نصر و  حمایت و همکاری شهردار کرمانشاه و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه به بهربرداری رسیده است.

دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در بازید از شروع بکار آزمایشی این خط تولید ابراز امیدواری کرد با تامین پارچه مورد نیاز این دستگاه بخشی از نیاز استان در این حوزه مرتفع شود.

مهندس علی مهرنگار مدیر گروه جهادی نصر نیز در این دیدار ضمن تشریح کارکرد خط تولید  ماسک از آمادگی این گروه جهادی برای تولید دیگر دستگاه های مورد نیاز در این حوزه خبر داد.

شایان ذکر است با نظر هیات مدیره این گروه جهادی شامل شهردار کرمانشاه، فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه در غرب، فرماندار کرمانشاه، مدیر گروه جهادی نصر و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، کلیه عواید این خط تولید به امور خیریه و کمک به نیازمندان اختصاص خواهد یافت.

6666

66666

666

66

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان