//
کدخبر: ۲۸۸۷۳۴ //
استاندار کرمانشاه:

دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان برای حل مشکلات مردم تلاش و تعامل بیشتری داشته باشند/ پاسخگو بودن به مردم از وظیفه اصلی مدیران است

استاندار کرمانشاه گفت: مردم در راستای رعایت طرح محدودیت های هوشمند مدیریت کرونا نهایت همکاری خود را بکار گرفته اند لذا دستگاه های خدمات رسان در این ایام وظیفه دارند که به مشکلات مردم توجه بیشتری داشته باشند.

دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان برای حل مشکلات مردم تلاش و تعامل بیشتری داشته باشند/ پاسخگو بودن به مردم از وظیفه اصلی مدیران است

"هوشنگ بازوند" در نشست هماهنگی دستگاه های اجرایی خدمات رسان برای اجرای طرح محدودیت های هوشمند مدیریت کرونا اظهار داشت: باید انصافاً از مردم در رعایت این تعطیلی ها و محدودیت ها تقدیر و تشکر کنیم و مردم همواره، همکاری و همدلی خود را در اجرای طرح ها و برنامه ها نشان می دهند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی بیان داشت: در حال حاضر که دو روز از اجرای طرح جامع هوشمند و هدفمند در مقابله با کرونا می گذرد مردم همکاری و همراهی خوبی داشتند.

استاندار کرمانشاه توجه به مباحث معشیتی مردم از سوی مسئولین را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه 80 درصد جمعیت استان در محدوده قرمز و همچنین 18 درصد جمعیت در محدوده شهرهای نارنجی قرار دارند لذا به نوعی 98 درصد از شهرهای استان تعطیل و یا نیمه تعطیل است  و کسب و کار بسیاری از مردم تعطیل شده است بنابراین در این راستا ضرورت دارد که یک همدلی و وفاق بیشتری بین مسئولین و مردم به منظور توجه بیشتر به مسائل و مشکلات آنان صورت گیرد.

وی پایه اصلی اجرای طرح هوشمند محدودیت ها را مردم عنوان کرد و ادامه داد: مردم با رعایت پروتکل ها و تعطیلی کسب و کار خود به دنبال تحقق سلامت آحاد جامعه هستند لذا مدیران دستگاه های اجرایی باید این نوع رفتار مردم را ارج نهند و در ایام کرونا به ویژه این تعطیلی ها به هیچ عنوان به دنبال گرفتن هزینه های مالیات، بیمه، آب، برق، گاز و تلفن از کسبه نباشند و با مردم همراهی بیشتری داشته باشند.

دستگاه های خدمات رسان جهت وفاق بیشتر با مردم برنامه های خود را دنبال کنند

مقام عالی استان با بیان اینکه برای اجرای بهتر طرح نیازمند وفاق و همدلی بیشتر از سوی مدیران هستیم، تصریح کرد: مردم با رعایت اجرای برنامه های محدودیت های هوشمند برای کاهش قطع زنجیره اتصال کرونا، همراهی خود را نشان دادند لذا دستگاه های خدمات رسان نیز وظیفه دارند که در جهت وفاق و همدلی بیشتر با مردم برنامه های خود را اجرایی نمایند.

بازوتد از دستگاه های خدمات خواست که با توجه به تعطیلی ها اخطارهای پیامکی و کتبی را برای پرداخت هزینه ها صادر نکنند.

وی عبور از شرایط فعلی را نیازمند همدلی و همراهی بیشتر از سوی مسئولین و مدیران با مردم عنوان کرد.

پاسخگو بودن به مردم از وظیفه اصلی مدیران است

نماینده عالی دولت در استان همچنین با تاکید بر پاسخگو بودن مسئولین به مردم گفت: مدیران باید تلاش نمایند که مسئولین دفاتر آنها پاسخ مناسبی به مردم و ارباب رجوع ها داشته باشند و شرایط را برای همدلی بیشتر در استان فراهم کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه جلسات استان کمتر شده است لذا خود مدیران وظیفه دارند که مردم بیشتری را ملاقات کنند و نسبت به رفع مشکلات و مسائل آنها پیگیری های لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: همه باید تلاش کنند که در این شرایط به مردم پاسخ خوبی بدهند و اگر افرادی برای پیگیری کارهای خود با برخی از دستگاه های خدمات رسان تماس می گیرند باید فوراً نسبت به حل مشکل مردم که امکان دارد در راستای قطعی یا مشکل آب، برق، گاز و دیگر خدمات باشد اقدامات لازم را انجام دهند.

اجرائیات همراهی بیشتری با کسب و کارها داشته باشد

بازوند همچنین با اشاره به کسب و کار برخی افراد از طریق دستفروشی اظهار داشت: این افراد برای کسب و کار و تامین معشیت خود اقدام به دستفروشی می کنند و به دنبال تامین زندگی خود از طریق دستفروشی هستند لذا اجرائیات شهرداری باید با این افراد رفتار خوب و قابل توجهی داشته باشد و نباید با این افراد به هیچ عنوان برخورد صورت گیرد.

وی در ادامه اجرای برنامه منع تردد از ساعت 9 شب را در راستای جلوگیری از برگزاری دورهمی ها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مشخص شده 51 درصد از شیوع کرونا از طریق دورهمی ها است لذا برنامه منع تردد از ساعت 9 شب تا 4 صبح به منظور جلوگیری از دورهمی ها در نظر گرفته شده و باید از همکاری و همراهی خوب راهنمایی و رانندگی با مردم تقدیر و تشکر کنیم و آنچه که مشاهده شده رفتار خوب و مسالمت آمیز پلیس با مردم جهت اجرای بهتر طرح است.

استاندار کرمانشاه اجرای بهتر برنامه ها و حرکت به سمت کاهش فوتی ها و مبتلایان را در گرو همدلی و همراهی مسئولین با مردم عنوان کرد و گفت: دشمنان همواره به دنبال سوءاستفاده از تضاد و اختلاف بین مردم هستند لذا برای حذف این توطئه ها و برنامه ها باید تلاش کنیم که شرایط بهتر و مناسبتری برای مردم ایجاد شود و ما وظیفه داریم که در راستای حل مشکلات مردم نهایت اهتمام و تلاش خود را بکار گیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۷۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان