//
کدخبر: ۲۸۷۹۶۵ //
استاندار کرمانشاه در نشست سراسری استانداران و روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور:

طرح "کنترل محله محور بیماری کرونا" موجب دلگرمی مردم می شود

استاندار کرمانشاه با تاکید بر نتیجه بخشی و خروجی های مثبت طرح کنترل محله محور بیماری کرونا گفت: با اجرای این طرح، مردم حاکمیت و دولت را در کنار خود احساس خواهند کرد و یقینا موجب افزایش مشارکت مردم در این طرح خواهد شد.

طرح "کنترل محله محور بیماری کرونا" موجب دلگرمی مردم می شود

"هوشنگ بازوند" در نشست استانداران و روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور که با موضوع بررسی شیوه اجرای طرح کنترل محله محور بیماری کرونا به صورت وبیناری در وزارت کشور برگزار شد گفت: نتیجه و خروجی دوم طرح کنترل محله محور بیماری کرونا،کاهش میزان ورودی بیماران به بیمارستان ها خواهد بود که با توجه به کمبود تخت های بیمارستانی و خستگی کادر درمانی، کمک ارزشمندی در مدیریت بحران کرونا است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی در ادامه با اشاره به تجربه عملی استان کرمانشاه در اجرای طرح محله محور مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد:برای نتیجه بخشی این ابتدا باید موانع و ابهامات برطرف شود و منابع مالی کمک ها همچنین هماهنگی لازم با دستگاهها برای در اختیار قرار دادن امکانات انجام شود.

بازوند در ادامه به بیان نیازمندی ها و امکانات لازم برای اجرای این طرح پرداخت و گفت: اجرای موفق طرح محله محور مدیریت بیماری کرونا مستلزم همراهی تمامی دستگاههای اجرایی و تامین امکانات برای کادر درمانی و دست اندرکاران اجرای این طرح خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان