//
کدخبر: ۲۸۳۵۶۲ //
استاندار کرمانشاه:

پلیس حافظ اصلی و بی ادعای امنیت در جامعه است/نیاز به حضور نیروی انتظامی برای پیشگیری از شیوع کرونا

استاندار کرمانشاه مردمداری، صلابت و اقتدار را از بارزترین و ممتازترین ویژگی های کارکنان ناجا برشمرد و گفت: پلیس حافظ اصلی و بی ادعای امنیت در جامعه است.

پلیس حافظ اصلی و بی ادعای امنیت در جامعه است/نیاز به حضور نیروی انتظامی برای پیشگیری از شیوع کرونا

"هوشنگ بازوند" در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان که با حضور رییس کل دادگستری و دادستان، فرماندهان نیروهای مسلح و جمعی از مسوولان در ستاد انتظامی کرمانشاه برگزار شد، فرا رسیدن هفته ناجا را گرامی داشت و گفت: با مجاهدت های شبانه روزی ماموران پلیس امروز امنیت خوبی در سطح کشور برقرار است.

وی با اشاره به مردمی بودن پلیس، افزود: همین ویژگی سرماهی بزرگی برای کارکنان ناجا به شمار می رود و باعث شده تا بسیاری از شهروندان برای حل مشکلاتشان به آنها مراجعه و استمدادجویی کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،بازوند در ادامه به اقتدار پلیس در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز نه تنها دشمنان داخلی بلکه دشمنان خارجی این سرزمین نیز از نیروی انتظامی حساب ویژه ای می برند چرا که به خوبی دریافته اند ماموران پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و بی انضباطی برخورد می کنند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان به شعار هفته ناجا "همه برای سلامت و امنیت" اشاره کرد و گفت: امسال و با تداوم بیماری کرونا شرایط ویژه ای در کشور و استان حاکم شده است و از همه دستگاه انتظار می رود همه ظرفیت و توان خود را برای مقابله با این بیماری پای کار آورند.

وی با اشاره به بستری بودن 670 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان، یادآور شد: بیش از 180 نفر از این تعداد در بخش آی سی یو بستری هستند که این زنگ خطری برای همه ماست تا بیش از پیش به توصیه ها و نکات بهداشتی و مسائل پیشگیرانه عمل کنیم.  

بازوند با بیان اینکه تاکنون پلیس در کنار سایر نهادها و دستگاه های نظامی و دولتی به خوبی برای مقابله با کرونا پای کار بوده است و همچنان به حضور آنها برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری نیاز داریم، گفت: انتظار می رود نیروی انتظامی با توجه به وجهه خوبی که میان مردم دارد همچنان پای کار بوده و هرجا که لازم است تذکرات و توصیه های لازم را به آنهایی که توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند، ارائه کند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: شرایط کنونی استان مانند بسیار نقاط دیگر بسیار سخت و حساس است و باید بدانیم که بهترین راه برای مقابله و درمان این بیماری عمل به توصیه های بهداشتی و پرهیز از تجمع و دیگر کارهای غیرضروری است.

وی در پایان بار دیگر با تبریک هفته ناجا به همه حافظان نظم و امنیت، از تلاش های سردار جاویدان فرمانده و دیگر کارکنان انتظامی استان کرمانشاه قدردانی و امنیت مجود در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

در این مراسم همچنین از تعدادی خانواده های شهدا، کارکنان بازنشسته و کارکنان ساعی انتظامی استان با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۵۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان