//
کدخبر: ۲۸۷۵۸۵ //

راه اندازی مجتمع راکد پرورش قارچ مروارید واقع در شهرستان صحنه

مجتمع راکد پرورش قارچ مروارید شهرستان صحنه با اعتبار ۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری راه اندازی شد.

راه اندازی مجتمع راکد پرورش قارچ مروارید واقع در شهرستان صحنه

با حضور مهندس نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، دکتر صفوی معاون تولیدات گیاهی،مهندس احمدی مدیر باغبانی سازمان، مهندس تنهایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان صحنه، مجتمع راکد پرورش قارچ مروارید در این شهرستان به ظرفیت۴۲۰تن سالیانه در فاز اول راه اندازی شد.

به گزارش فرتاک نیوز،این مجتمع دارای ۱۲ سالن پرورش قارچ بوده که در هر سالن به صورت طبقاتی اقدام به پرورش قارچ با تکنولوژی و امکانات جدید می نماید.

برای راه اندازی این مجتمع ۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام گرفته که شامل یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان دریافت تسهیلات و مابقی آورده مجری طرح می باشد.

این مجتمع در فاز اول راه اندازی اشتغالزای مستقیم ۳۲نفر را فراهم نموده است.

مهندس حاتمی در بازدید و بهره برداری از فاز اول این مجتمع ضمن خداقوت به مجری مجتمع و کارکنان آن گفت؛ راه اندازی این مجتمع نمونه ای خوب از تلاش و همت به سمت تحقق جهش تولید است.

مهندس حاتمی با بیان اینکه برنامه سه ساله سازمان توسعه بخش کشاورزی و ارتقاء تولید است افزود؛ هدف پایداری تولیدات کشاورزی و ایجاد اشتغال می باشد که بخش کشاورزی پتانسیل بالایی جهت اشتغالزایی دارد.

وی گفت؛  راه اندازی واحدهای راکد یکی از برنامه های اولویتدار سازمان بوده و سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را جهت بازگشت به چرخه تولید و اشتغال حمایت می نمائیم.

در ادامه حیدری مجری این مجتمع طی سخنانی از حمایتهای سازمان جهاد کشاورزی استان در راه اندازی مجتمع قدردانی کرد.

حیدری از برنامه راه اندازی  فاز های توسعه این مجتمع جهت ایجاد اشتغال بیشتر خبر داد و گفت؛ اهدافی هچون برندسازی و راه اندازی صادرات را دنبال می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان