//
کدخبر: ۲۸۷۴۹۸ //
منابع طبیعی وجهشی ارزشمند در عملیات کاداستر اراضی؛

ثبت ۲۲۰ پلاک به مساحت ۴۷۵ هزار هکتار از اراضی منابع ملی در سامانه کاداستر / صدور ۲۵۸ هزار سند تک برگ

معاونت حفاظت وامور اراضی اداره کل منابع طببعی وآبخیزداری استان کرمانشاه از ثبت ۲۲۰ پلاک به مساحت ۴۷۵۰۰۰ هکتار از اراضی منابع ملی در سامانه کاداستر طی چهار ماه اخیر خبر داد.

ثبت ۲۲۰ پلاک به مساحت ۴۷۵ هزار هکتار از اراضی منابع ملی در سامانه کاداستر / صدور ۲۵۸ هزار سند تک برگ

مهندس محمد حسین رستمی معاونت حفاظت وامور اراضی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه اظهار داشت: در سال ۹۹ که به فرموده مقام معظم رهبری مزین به نام جهش تولید شد از سوی سازمان متبوعه برنامه ای تحت عنوان ۹ در ۹۹ به ادارات منابع طبیعی استانها ابلاغ شد تا تحقق بخش پیام رهبری  باشد.

وی افزود: یکی از این اهداف ۹ گانه کاداستر اراضی ملی بود که خوشبختانه با تعاملات فی مابین  اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری واداره کل ثبت اسناد استان موفق شدیم با تلاش شبانه روزی همکاران در ستاد وشهرستانهای تابعه در ۴ ماه اخیر سالجاری ۲۲۰ پلاک به مساحت ۴۷۵ هزار هکتار از اراضی منابع ملی را در سامانه کاداستر تثبیت نمائیم که ۲۵۸ هزار هکتار آن منجر به صدور سند تک برگ شده است .

به گزارش فرتاک نیوز،وی در خاتمه گفت: سقف تعهدات ما در طرح ۹در ۹۹ به میزان ۶۰۰ هزار هکتار است که با تلاش همکاران این قول را می دهیم که تا پایان سال به تعهدات خود عمل وسقف تعیین شده را  به اتمام برسانیم تعهدی که در این بازده زمانی کم بسیار مطلوب خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان