//
کدخبر: ۲۸۷۱۵۷ //

برنامه‌های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه هفته کتاب و کتاب‌خوانی اعلام شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ویژه‌ برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی را اعلام کرد.

برنامه‌های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه هفته کتاب و کتاب‌خوانی اعلام شد

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی از روز شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹، کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز برنامه‌های مختلفی را با همین موضوع پیش‌بینی کرده است.

photo_2020-11-12_17-20-12

به گزارش فرتاک نیوز، فتاحی گفت: با شیوع بیماری کروناویروس در کشور، برنامه‌های کانون در هفته کتاب و کتاب‌خوانی با شعار "دانایی؛ مانایی" و به صورت مجازی خواهد بود.

 مدیرکل کانون، این برنامه‌ها را شامل: معرفی کتاب توسط اعضا و مربیان مراکز کانون، قدردانی از اعضای کتاب‌خوان برگزیده کشوری و اهدای جوایز به آنان، اهدای کتاب به مناطق محروم، و... عنوان کرد.

 فتاحی با اشاره به انجام برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مربیان کانون در فضای مجازی، انجام این فعالیت‌ها در هفته پیش‌روی را با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی معرفی کرد.

photo_2020-11-12_17-20-19

 او گفت: با راه‌اندازی پیج اینستاگرام ویژه کتاب و کتاب‌خوانی از سوی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به نشانی: golestaneketab.ksh@، علاقه‌مندان می‌توانند از کلیپ‌ها و برنامه‌های مختلف با موضوع کتاب بهره‌مند شوند.

 مدیرکل کانون استان کرمانشاه، اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان در روستاها و مناطق محروم و زلزله‌زده شهرهای: سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی را نیز به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه این اداره کل در هفته کتاب و کتاب‌خوانی اعلام کرد.

 هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، هم‌زمان با سراسر کشور، از ۲۴ آبان شروع می‌شود و تا ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان