//
کدخبر: ۲۸۱۵۵۶ //
از سوی مدیرکل کانون استان کرمانشاه؛

برنامه‌های هفته ملی کودک در کرمانشاه اعلام شد

به مناسبت آغاز هفته ملی کودک، از روز ۱۲ تا ۱۷ مهرماه، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برای کودکان و نوجوانان کرمانشاه به اجرا در می‌آید.


برنامه‌های هفته ملی کودک در کرمانشاه اعلام شد

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان از اعلام برنامه‌های ویژه در هفته ملی کودک برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی خبر داد.

مهناز فتاحی با اشاره به اینکه؛ شیوع ویروس کرونا در کشور بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی را تحت تاثیر قرار داده، افزود: برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز از این امر مستثنی نبوده است.

فتاحی گفت: با این وجود برنامه‌های کانون تعطیل نشده و همکاران و مربیان کانون استان همچنان در فضای مجازی در حال ارائه خدمات به کودکان و  نوجوانان هستند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته ملی کودک امسال، گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای مجازی از ۱۲ مهرماه آغاز و تا روز هفدهم همین ماه ادامه دارد.

او همچنین افزود: امسال هفته ملی کودک با اربعین حسینی همزمان شده، بنابراین رنگ و بوی برنامه‌های مراکز کانون نیز اربعینی است و در این راستا در شبکه‌های اجتماعی هشتکی با عنوان بچه‌های اربعین راه‌اندازی شده است.

فتاحی برنامه‌های هفته ملی کودک کانون پرورش فکری استان کرمانشاه را شامل: برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده ششمین مهرواره کشوری «نیایش» در فضای مجازی، معرفی کودکان برگزیده خوش‌نویس مراکز کانون، اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان روستاها و مناطق محروم، تهیه و انتشار کلیپ «کودکان مدافع حرم تا کودکان مدافع سلامت»، تهیه طومار مجازی «دارو و غذا حق کودکان است»، انتشار بیانیه هفته ملی کودک در فضای مجازی، پویش قصه‌گویی به مناسبت اربعین حسینی، و ...اعلام کرد.

 مدیرکل کانون استان همچنین  از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی مجازی همچون؛ مهرواره داستان‌نویسی «دنیای ما زیباست»، نمایش رایگان تئاتر، فیلم سینمایی، انیمیشن،...که در سایت کانون به آدرس www.kpf.ir بارگذاری شده و بچه‌ها به صورت رایگان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

مهناز فتاحی، از راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی محصولات و کتاب‌های کانون با تخفیف ۲۵ درصدی از روز شنبه (۱۲ مهرماه) خبر داد و گفت: بچه‌ها با مراجعه به سایت کانون می‌توانند محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

فتاحی با اشاره به مسابقه خاطره‌نویسی و پیاده‌روی اربعین، گفت: علاقه‌مندان موضوعات خود را درباره وضعیت اقامه نماز در موکب‌ها و نمازخانه‌ها بین‌راهی، بهترین نماز جماعت در راهپیمایی اربعین، ارائه و پیشنهاد دو راهکارها برای اقامه نماز باشکوه  در پیاده‌روی اربعین می‌توانند تا ۳۰ مهرماه به سایت اقامه نماز ارسال کنند.

او در پایان، افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های کانون به سایت www.kpf.ir مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان