//
کدخبر: ۲۸۶۴۳۸ //

اعمال محدودیت کرونایی در دو شهر خوزستان اعلام شد

استاندار خوزستان گفت: محدودیت‌های کرونایی از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر در دو شهر خوزستان برای گروه‌های شغلی دو، سه و چهار اعمال می‌شوند.

اعمال محدودیت کرونایی در دو شهر خوزستان اعلام شد

غلامرضا شریعتی امروز در سی‌وهشتمین نشست مقابله با ویروس کرونا در خوزستان اظهارکرد: محدودیت‌های کرونایی از ۲۰ آبان در شهرهای اهواز و مسجدسلیمان اعمال می‌شود.

وی افزود: بر این اساس گروه‌های شغلی مذکور تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند.

استاندار خوزستان بیان کرد: برای بقیه شهرهای خوزستان نیز نشستی با حضور رییس دانشگاه‌های علوم پزشکی و معاونت امنیتی استانداری خوزستان برگزار و اسامی آن شهرها ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد:رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی اماکن خوزستان هنوز مطلوب نیست که ضرورت دارد دستگاه‌های نظارتی ورود کرده و برخورد کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، شریعتی تصریح کرد: با وجود اینکه شرایط خوزستان نسبت به دیگر نقاط کشور از لحاظ شیوع ویروس کرونا مطلوب‌تر است اما انتظار ما بیشتر است و باید آمار بستری‌ها کاهش پیدا کند.

وی اذعان کرد: باید جهت بیماری را به سمت نزولی ببریم که این موضوع، تنها با همکاری همه دستگاه‌ها و مشارکت همه مردم امکان‌پذیر است اما متاسفانه شاهد برگزاری مراسم عزاداری در برخی شهرهای سطح استان بودیم که به فرمانداران این شهرها تذکر داده شد و مقرر شد هماهنگی بیشتری شود و نیروی انتظامی مداخله بیشتری داشته باشد.

استاندار خوزستان افزود: رسانه‌ها باید مردم را بیشتر به رعایت پروتکل‌ها تشویق کنند همچنین مقرر شد تا حد امکان فعالیت دفاتر پیشخوان، دفاتر قضایی و سازمان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان