//
کدخبر: ۲۸۵۷۱۵ //

برگزاری انتخابات هیات هندبال کرمانشاه و یک ابهام بزرگ!

برگزاری انتخابات هیات هندبال کرمانشاه برخلاف مصوبات ستاد کرونا است.

برگزاری انتخابات هیات هندبال کرمانشاه و یک ابهام بزرگ!
به گزارش فرتاک نیوز،

در تاریخ سوم آبان‌ماه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در جلسه‌ای که با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند، با تاکید بر پیروی از دستورات این ستاد فرمودند: «هنگامی که ستاد مقابله با کرونا، مصادیق محدودیت را تعیین کرد، بقیه دستگاه‌ها باید بدون در نظر گرفتن ملاحظات دیگر، آنها را رعایت کنند.»

همچنین در تاریخ دهم آبان ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه به ریاست استاندار محترم برگزار شد. در این جلسه استاندار دستور‌ ممنوعیت برگزاری جلسات اداری بیش از پانزده نفر را تا پایان آبان‌ماه تعیین کرد و همچنین قرنطینه و محدودیت‌های رفت و آمد برای شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، جوانرود، پاوه و هرسین نیز اعلام شد.

با‌توجه به دستور ستاد مقابله با کرونا استان و بر مبنای اطاعت از توصیه‌های رهبر معظم، بایستی برگزاری مجمع انتخابات هیئت هندبال استان تا پایان زمان تعیین شده معلق شود در غیر اینصورت عواقب سرپیچی از فرمایش رهبر گرانقدر و همچنین ستاد مقابله با کرونا استان بر عهده سرپرست هیئت هندبال استان خواهد بود. لذا منطقا، قانونا و شرعا، امنیت و سلامت اعضای مجمع بر برگزاری آن اولویت دارد و باید مدنظر قرار گرفته شود.

اینجانب با توجه به رسالت حرفه خبرنگاری که بر دوش دارم لازم دانستم تذکرات فوق را خدمت جامعه هندبال عنوان کنم.

با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده بزرگ هندبال کرمانشاه

عرفان‌ زنگنه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان