//
کدخبر: ۲۸۴۲۶۵ //

امر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته شود

امام جمعه رشت گفت: همه مردم باید آمران به معروف و ناهیان از منکر باشند و مسئله امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند.

امر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته شود

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این کلانشهر با اشاره به شهادت رسیدن پاسدار بسیجی محمد محمدی با ضربات چاقوی اراذل و اوباش در چند روز گذشته در تهران اظهار داشت: این پاسدار بسیجی در راه دفاع از ناموس غیر خود و دفاع از زن محجبه ای که بعضی ها به او معترض شده بودند به شهادت رسید.

وی با تاکید بر قابل تقدیر بودن حمایت دستگاه قضا و نیروی انتظامی از آمران به معروف و ناهیان از منکر افزود : دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر در عرصه های مختلف حمایت می کند و ما از آنان تشکر می کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، خطیب جمعه رشت خاطر نشان کرد: اما گله ما این است  چرا باید در استانی که هشت هزار شهید داده هنوز هنجارشکنان جرئت توهین به باورهای دینی مردم را داشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: هر روز که از تاریخ می گذرد، لباس ها و مدل های عجیب و غریب و زنان با شکل و لعاب های عجیب مشاهده می شوند هیچ کس نیست که به آنها حرفی بزند، بعضی از مردم هم می ترسند تذکر بدهند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بدحجابی و ولنگاری هم مانند ویروس کرونا قابل تحمل نیست، افزود:  مردم باید هنجارشکنان را به دستگاه قضا معرفی کنند این مهم موجب می شود که دستگاه های ذیربط سریع تر و گسترده تر وارد عمل شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع سگ گردانی در گیلان خاطر نشان کرد: سگ گردانی در این استان عادی شده و باید این بساط از گیلان جمع شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت  با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی های انتظامی حافظان امنیت در کشور هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان