//
کدخبر: ۲۴۸۰۶۳ //
استاندار کرمانشاه در جلسه ویژه ستاد مقابله با کرونا:

لغو مرخصی کلیه مدیران دستگاه های دولتی استان کرمانشاه تا پایان فروردین ماه

استاندار کرمانشاه از لغو مرخصی مدیران دستگاه های دولتی تا پایان فروردین ماه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد.


لغو مرخصی کلیه مدیران دستگاه های دولتی استان کرمانشاه تا پایان فروردین ماه
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه ویژه ستاد مقابله با کرونا عصر امروز( ۱۳ اسفند ماه ۹۸) با حضورآیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ، استاندار ، معاونین و روسای ادارات دولتی در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تشکر از نیروهای مسلح و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی، اساتید، پرستاران و کادر درمان را ایثارگرانی دانست که در صف مقدم مبارزه می کنند و  سلامت خود را به خطر می‌اندازند.

مهندس بازوند اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مرخصی کلیه مدیران دستگاه های دولتی تا پایان فروردین ماه لغو می شود و هیچ مدیری در این مدت به مرخصی نخواهد رفت.

وی افزود:  همه دستگاه‌ها در این بحران باید در خدمت دانشگاه علوم پزشکی باشند و هرچه نیاز داشته باشند بدون کم و کاست در اختیارشان قرار دهند.

بازوند گفت: کمیته نظارت تشکیل داده شده است   و بر عملکرد دستگاهها نظارت خواهد شد و اختیار اعتبارات عمرانی به دانشگاه علوم پزشکی داده شده است و دکتر مرادی ریاست دانشگاه علوم پزشکی پس از اعلام تقاضای خود با تایید دادستان و بازرسی و دیوان محاسبات بدون مشکل اعتبارات را اخذ خواهد کرد.

 استاندار کرمانشاه همچنین از تخصیص ۲میلیارد  تومان به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار به صورت نقدی در اختیار دانشگاه قرار می گیرد.

وی همچنین با انتقاد از سخنگوی ستاد کرونا در استان گفت : سخنگو  باید مردم بیشتر با مردم  صحبت کند و ترس را در جامعه را از بین ببرد زیرا با شکل گیری ترس در جامعه اخبار کذب جای واقعیت را می گیرد.

مهندس بازوند در ادامه گفت : شیفتی شدن کار در ادارات  مورد بررسی قرار می گیرد و پیگیری می‌شود‌ و در صورت تایید اطلاع رسانی خواهد شد

این مقام مسئول همچنین از مدیران کل ادارات خواست با مرخصی افراد دارای بیماری خاص هستند موافقت کنند.

 مقام ارشد استان اظهار داشت: مصوب خواهیم کرد که صنایع و واحدهای خدماتی که در این مدت  تعطیل می‌شوند و درآمدی ندارند پرداخت مالیات را با دو ماه تاخیر بپردازند.

 بازوند افزود:  نیاز است که کارشناسان فرهنگی و مذهبی در مورد برگزاری مراسم ختم و جمعه آخر سال با مردم صحبت کنند که مجبور نشویم از دستگاه قضایی در این موارد استفاده کنیم.

ایشان اضافه کرد : مطمئنا سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات نوروز وجود خواهد داشت و از مهندس سالاری معاونت عمرانی خواست در ستاد سفرهای نوروزی تمهیدات لازم را پیش‌بینی کند و کنترل های لازم در این زمینه انجام شود.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۰۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان