//
کدخبر: ۲۴۱۷۶۱ //

دیدار متولیان منابع طبیعی با ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

همزمان با دهه مبارک فجر مهندس کولانی مدیر کل ،حاج آقا احساندوست نماینده ولی فقیه در اداره کل و تنی چند از همکاران در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه دیدار کردند.

دیدار متولیان منابع طبیعی با ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در این دیدار صمیمانه مهندس انشااله کولانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر نکاتی در خصوص ارزش های مادی و معنوی  جنگل ها و مراتع را به سمع ایشان رسانده و نقش ائمه جمعه را در ترویج فرهنگ منابع طبیعی بسیار حائز اهمیت ذکر کردند.

وی اظهار داشت: شهرستان هایی که عموما هم استانی های اهل سنت ما هستند  حاشیه نشین جنگل بوده  و به نوعی با طبیعت مانوس هستند  لذا می توانند بهترین همیاران طبیعت و بازوان توانای خادمین خود در ادارات منابع طبیعی باشند که این مهم می تواند در خطبه های نماز جمعه اطلاع رسانی و مورد تاکید قرار گیرد.

در ادامه حجت الاسلام احساندوست هم با ذکر مواردی از تاکیدات دین مبین اسلام خواستار اشاعه فرهنگ حفاظت و توسعه منابع طبیعی در بین جامعه اهل سنت استان شدند.

در این نشست ماموستا محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ضمن قدر دانی از تلاشهای  خدمتگزاران مردم در منابع طبیعی گفت : این خدمت مقدس است چرا که  پاسداری از خلقت های خداوند است که برای زندگی بهتر و با آرامش مردم خلق شده است.

وی افزود: ما به عنوان خطیب های نماز جمعه و جماعات فرهنگ سازی در این خصوص را وظیفه خود می دانیم  چرا که خود به آن واقف هستیم.

ماموستا محمدی در خاتمه بر کشت نهال و درختکاری بر عنوان سنت پیامبر (ص) تاکید کرد.

photo_2020-02-04_14-42-30

photo_2020-02-04_14-42-06

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۷۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان