//
کدخبر: ۲۲۷۸۳۶ //

۱۴ آذر نهضت درختکاری مشارکتی برای ایرانی سر سبز

سومین جلسه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اعضاء ستاد نهضت سبز استان در محل سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری برگزار گردید.

۱۴ آذر نهضت درختکاری مشارکتی برای ایرانی سر سبز
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای این جلسه که بیش از 30 نفر از مدیران یا نمایندگان ،سازمانها ،ادارات ،ارگانها ، و تشکلهای مردم نهاد ، نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند ابتدا مهندس معینیان رئیس حوزه مدیریت به موضوع جلسه پرداخت و در ادامه مهندس کولانی گزارشی از وضعیت موجود و برنامه ابلاغی سازمان جنگلها ، در خصوص هر چه با شکوهتر برگزار نمودن مراسمات روز 14 آذر که به عنوان نهضت درختکاری مشارکتی برای ایرانی سرسبز در سراسر کشور نامگذاری شده است پرداخت و گفت همه ما بایستی دست به دست هم داده تا این نهضت را فراگیر کرده و فرهنگ حفظ ،احیاء و توسعه منابع طبیعی را در بین تمامی اقشار مردم ترویج کنیم.

photo_2019-11-27_23-02-12

در این جلسه تمامی حاضرین ضمن اعلام همکاری ظرفیت های خود را برای مشارکت اعلام داشتند.

photo_2019-11-27_23-02-19

لازم به ذکر است این مراسم در 14 آذر ماه همزمان با سراسر کشور در سطح استان کرمانشاه 842000 اصله نهال در عرصه های منابع طبیعی و حوزه های آبخیز با گونه های بلوط ،بادام تلخ ،ارژن ،گلابی وحشی ، کشت خواهد شد.

همچنین مردم همیشه در صحنه استان 17300 کیلوگرم انواع بذر درختان جنگلی را در دل خاک عرصه های منابع طبیعی و حوزه های آبخیز جای خواهد داد تا در دل زمین تولدی دوباره را تجربه کنند.

در آذر ماه مهر ورزان به طبیعت نهضتی فراگیر برپا خواهند کرد تا سرسبزی را به 3483 هکتار از عرصه های منابع طبیعی و حوزه های آبخیز برگردانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۷۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان