//
کدخبر: ۲۸۳۵۸۷ //

معاون استاندار: سمنان از استان‌های امن کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: سمنان جزو استان‌های امن کشور به شمار می‌رود که این دستاورد نتیجه تلاش خالصانه کارکنان نیروی انتظامی استان است.

معاون استاندار: سمنان از استان‌های امن کشور است

به نقل از ایرنا، حبیب‌الله خجسته‌پور روز یکشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان سمنان به مناسبت هفته ناجا، ابراز داشت: از هفنه ناجا در سال گذشته تا امسال یک سال می‌گذرد و در این مدت استان سمنان در مبارزه با قاچاق و تامین امنیت اجتماعی و اقتصادی خوش درخشیده و اقدامات خوبی در این استان انجام شده است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی جان بر کفان تامین امنیت جامعه هستند که بدون چشم‌ داشت در دفاع از امنیت جامعه جان خود را فدا می‌کنند و از جمله تلاش‌های پلیس برای تامین امنیت می‌توان به تامین امنیت برگزاری انتخابات و تامین امنیت داخل کشور در آبان گذشته اشاره کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطر نشان کرد: با شیوع کرونا پلیس در لباس مدافعان امنیت پا به پای مدافعان سلامت در جامعه تلاش کرد.

وی اضافه کرد: پلیس مهربان ارتباط خود با مردم را حفظ و تقویت می‌کند و ‎ ارتباط دوسویه مطلوب و موثر بین مردم و پلیس نشان از موفقیت و تحقق این راهبرد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه مردم کشور شرایط معیشتی و مشکلات خاص را تجربه می‌کنند، افزود: نیروی انتظامی با پلیس‌های تخصصی ضمن برقراری امنیت در جامعه توانسته است رابطه خود با مردم را تقویت کند.

برنامه های هفته گرامیداشت ناجا امسال از ۲۷ مهرماه تا دوم آبان برگزار می شود و شعار هفته ناجا برای امسال با هم برای امنیت و سلامت نامگذاری شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان