//
کدخبر: ۲۸۲۱۶۶ //

قاب کردن پاییز بلوار تاق‌بستان در "گلاریژان"

رویداد عکاسی «گلاریژان» با محوریت عکاسی از برگ ریزانِ پاییزی بلوار تاق‌بستان کرمانشاه برگزار می‌شود.

قاب کردن پاییز بلوار تاق‌بستان در "گلاریژان"

مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با دعوت از عکاسان حرفه‌ای و آماتور برای شرکت در این رویداد، گفت: این رویداد عکاسی همزمان با آخرین برگ‌ریزان پاییزی قرن، از ۹ آبان تا ۹ آذر، با رویکرد معرفی بلوار تاق بستان کرمانشاه و زیبایی‌های پاییزی این بلوار برگزار می شود.

وی افزود: هنرمندان در مدت یک ماه با عکاسی و ثبت تصاویری از برگ‌ریزان در این بلوار می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه‌ این رویداد واقع در محل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه ارسال کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: داوری و اعلام آثار برگزیده در پایان آذرماه صورت خواهد گرفت و تاریخ برگزاری نمایشگاه پاییزِ تاق‌بستان و برگزاری اختتامیه این رویداد متعاقبا اعلام خواهد شد.

عبدالمالکی از بلوار تاقبستان به عنوان یکی از بلوارهای اصلی و زیبای شهر کرمانشاه با طراحی منحصر به فرد یاد کرد وافزود: این بلوار، یکی از اصلی‌ترین و پررفت ‌و آمدترین مسیرهای حمل‌ونقل کرمانشاه است که در هر ساعت از روز و هر فصلِ سال با منظره تماشایی خاص خود، مردم شهر وگردشگران را به قدم زدن در آن مشتاق می‌کند.

 بلوار تاق‌بستان با طول 3600 متر طولانی‌ترین بلوار جنگلی ایران است که ساخت آن به‌عنوان جاده‌ای برای رسیدن به اثر باستانی تاق‌بستان و تفریح‌گاه‌هایش به سال 1330 بر می‌گردد.

ایسنا

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۱۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان