//
کدخبر: ۲۸۲۱۶۱ //

کتاب خاطرات برانکو/"آقای پروفسور" وارد بازار شد

کتاب چهارسال حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم فوتبال پرسپولیس چاپ شد.

کتاب خاطرات برانکو/"آقای پروفسور" وارد بازار شد

اصغر نیک سیرت مترجم برانکو ایوانکوویچ در دوران طلایی حضور وی در راس کادرفنی پرسپولیس اقدام به نگارش خاطرات روزانه و بازی های این تیم در طول همان مدت کرده بود.

نیک سیرت پس از ویرایش نهایی قرارداد رسمی برای چاپ و نشر آن را منعقد کرد تا خاطرات برانکو در مدت زمان حضورش در پرسپولیس با عنوان «آقای پروفسور» وارد بازار ایران شود.

اصغر نیک سیرت در گفتگو با خبرنگار درباره انگیزه های خود برای گردآوری اتفاقاتی که برای برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس رقم خورده است گفت: دوران طلایی فوتبال ایران زمانی بود که برانکو در پرسپولیس حضور داشت. من فکر می کنم در حق او کم لطفی بزرگی شد. برانکو عاشق ایران و پرسپولیس است. شاید اگر مشکلات مالی نبود از ایران هم هرگز نمی رفت.

وی افزود: با این کار خواستم تا از جانب هواداران پرسپولیس تقدیر و تشکر ویژه ای از برانکو داشته باشم. آقای برانکو کتاب را خوانده است و جلد اول آن را نیز امضا کرده است تا هم مورد تایید او بوده باشد و هم اینکه علاقه نا تمام خود را به فوتبالدوستان ایرانی را نشان داده باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،نیک سیرت خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از عواید حاصل از فروش این کتاب به مجموعه ای خیریه که از کودکان بی سرپرست حمایت می کند اختصاص پیدا می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۱۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان