//
کدخبر: ۲۸۲۱۳۹ //

دو عضو کانون استان کرمانشاه، رتبه اول نقاشی یونیسف را کسب کردند

در آستانه روز و هفته ملی کودک، وزارت کشور و یونیسف برندگان مسابقه آثار هنری کودکان و نوجوانان در رابطه با کرونا تحت عنوان "همه ما قهرمانیم" را اعلام کردند.

دو عضو کانون استان کرمانشاه، رتبه اول نقاشی یونیسف را کسب کردند

بر همین اساس، برندگان از میان گروه‌های سنی ۳ تا ۱۹ سال و طبق داوری انجام شده مشخص شدند.

تعداد ۴۲۷۲ نقاشی و دل‌نوشته از استان‌های مختلف دریافت شد که به هفتاد اثر منتخب، لوح سپاس و جایزه تعلق گرفت.

"مرسانا بیگ‌زاده" ۸ ساله و "کیارش صمیمی‌تبار" ۹ ساله، هر دو نفر از اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کرمانشاه، موفق به کسب رتبه اول نقاشی شدند.

به گزارش فرتاک نیوز،مسابقه «همه ما قهرمانیم» به‌همت دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور در راستای ارتقای مشارکت کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار شد و در این مسابقه از کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۹ سال خواسته شد تا با ارسال نقاشی یا دل‌نوشته از شخص یا اشخاصی مانند کادر درمان و پزشکی، آتش‌نشان‌ها، مغازه‌دارها، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و ...که در زمان همه‌گیری بیماری کرونا با تلاش‌های فراوان به مردم شهر یا محله‌شان کمک کرده‌اند قدردانی کنند.

همچنین یونیسف و وزارت کشور از همکاری کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای پوشش خبری و اطلاع‌رسانی در خصوص این مسابقه که منجر به مشارکت گسترده شد، تشکر کرد.

گفتنی‌است برخی از آثار برگزیده در کتابی با همین عنوان - همه ما قهرمانیم - چاپ و به ­صورت بیلبوردهای شهری یا تابلو برای بیمارستان‌ها و سایر اماکنی که قهرمانان روزهای کرونا در آنها شبانه‌روز برای سلامت کودکان و خانواده‌های‌شان تلاش می‌کنند، به نمایش گذاشته خواهد شد.

قابل ذکر است به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراسم حضوری اهدای جایزه برگزار نخواهد شد و تقدیرنامه‌ها به‌همراه هدایا به آدرس پستی برندگان ارسال خواهد شد.

34

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان